Przygotowania do realizacji Branżowego Programu Promocji

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Trwają przygotowania do realizacji Branżowego Programu Promocji „Budowa i wykańczanie budowli”, który w latach 2018-2019 realizowany będzie przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu. W ramach programu przedsiębiorstwa mogą skorzystać z szeregu różnorodnych działań, w tym m.in. zaprezentować się na licznych targach zagranicznych.


Celem realizowanego przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu (PAIH) programu jest promowanie polskiej gospodarki w oparciu o rodzime marki produktowe, wpisujące się w obszary Krajowych Inteligentnych Specjalizacji (KIS). Działania nakierowane są na promocję branży budowlanej, jako całości sektora.

W ramach Branżowego Programu Promocji do końca 2019 roku PAIH zorganizuje stoiska informacyjno-promocyjne podczas wybranych wydarzeń targowo-konferencyjnych w następujących krajach: Ukraina, Kazachstan, Azerbejdżan, Rosja, Iran, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Turcja, Norwegia, Niemcy oraz Białoruś. Polskie firmy będą tam miały również możliwość pokazania swoich materiałów marketingowych, filmów reklamowych oraz spotkań z kontrahentami.

Program obejmuje też szereg innych aktywności, z jakich mogą korzystać przedsiębiorstwa. Należą do nich m.in. organizacja misji przyjazdowych dla zagranicznych dziennikarzy, udział w misjach gospodarczych, których celem jest rozpoznanie rynku oraz nawiązanie kontaktów biznesowych,  a także działalność informacyjno-promocyjna w mediach tradycyjnych i elektronicznych.

Przedsiębiorcy uczestniczący w programie mają możliwość otrzymania wsparcia finansowego za udział w działaniach promocyjnych. Wsparcie to będzie przyznawane w ramach poddziałania 3.3.2 „Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand” Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój (PO IR), realizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości.

Związek POiD, jako reprezentant rodzimej branży stolarki budowlanej, przygotowuje specjalny katalog przedstawiający potencjał tego sektora polskiej gospodarki i działające w nim przedsiębiorstwa. Powstający z inicjatywy POiD katalog, w ramach BPP, zostanie wysłany i zaprezentowany na wymienionych wyżej wydarzeniach zagranicznych. Dzięki temu zapewniona zostanie szeroka promocja branży, a odbiorcy niemal na całym świecie będą mogli zapoznać się z produkowanymi w Polsce rozwiązaniami.

Zainteresowany? Poproś o ofertę!



Kontakt do redakcji oknonet.pl


Lista 100 Najbogatszych Polaków 2018 a branża stolarki otworowej

Lista 100 Najbogatszych Polaków 2018 a branża stolarki otworowej

Aby znaleźć się na Liście 100 Najbogatszych Polaków...

Ważna wiadomość dla polskich eksporterów stolarki otworowej do Szwecji

Ważna wiadomość dla polskich eksporterów stolarki otworowej do Szwecji

Władze Szwecji z własnej inicjatywy zaostrzyły...

Forum Wiedzy Inoutic rozpoczęło sezon 2018

Forum Wiedzy Inoutic rozpoczęło sezon 2018

W ramach inicjatywy „Forum wiedzy Inoutic” sezon 2018...

Okno przeciwpożarowe MB-86EI – nowość w ofercie ALUPROF

Okno przeciwpożarowe MB-86EI – nowość w ofercie ALUPROF

Najnowszy system przeciwpożarowy MB-86EI dedykowany jest...

Mobilna Akademia fischer rusza w Polskę

Mobilna Akademia fischer rusza w Polskę

Już 2 marca w trasę wyruszy fischerTRUCK –...



» Więcej na subportalu dostawcy, akcesoria