Konsekwentny rozwój aluplast

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Nominacje do nagrody Kryształowy Profil były zasłużonym podsumowaniem niezwykle udanego dla aluplastu roku 2006. Działanie firmy oparte są na koncepcji ujętej w ramy hasła:
Systemowa Strategia Sukcesu
To wynikające bezpośrednio z filozofii firmy hasło określa kluczowe dla rozwoju firmy elementy tzn. konsekwentną i opartą na partnerstwie oraz innowacyjności współpracę, która jest gwarancją sukcesu firmy aluplast i jej partnerów. Kompleksowe rozwiązania systemowe aluplast dają możliwość osiągnięcia sukcesu poprzez oferowanie produktów pozwalających na zaspokojenie potrzeb różnych grup odbiorców. 
 
Inwestycja w przyszłość
Dzisiejsza sytuacja aluplastu dowodzi słuszności podjętych w ostatnim czasie w firmie decyzji. Poczynione w drugim półroczu ubiegłego roku inwestycje związane z zakupem nowych ekstruderów i narzędzi pozwoliły na zwiększenie mocy produkcyjnych w niezwykle gorącej końcówce roku.

Obserwując jednocześnie wzrastające w II połowie ubiegłego roku zapotrzebowanie i badając opinie klientów aluplast podjął kolejne decyzje związane z inwestycją w dalszą rozbudowę zakładu. Realizowana przy wysokich obrotach od początku tego roku sprzedaż jest wystarczającym potwierdzeniem, że firma idzie w dobrym kierunku. Zakupionych zostało kolejnych dziewięć ekstruderów, z czego sześć z podwójnymi głowicami tłoczącymi. Nowe linie wraz z zestawem nowych narzędzi są już montowane w Poznaniu. By natomiast móc z powodzeniem realizować stale zwiększającą się liczbę zamówień na profile okleinowane instalowane są cztery nowe linie okleinujące o wysokiej wydajności. W celu dodatkowego usprawnienia procesu obsługi wybudowany zostanie również nowoczesny magazyn wysokiego składowania. Na realizowane w tym roku inwestycje, związane tylko z zakupem maszyn, firma przeznaczyła ponad 31 mln PLN, co w połączeniu z ponad 30 mln PLN zainwestowanymi w ostatnich dwóch latach świadczy o poważnych planach rozwojowych. Wszystkie te działania zagwarantują znaczący wzrost możliwości produkcyjnych oraz zapewnienie produkcji na znacznie wyższym poziomie, przy planowanym rocznym przerobie ok. 55-60 tys. ton surowca.

Przekonująca oferta
Poza usprawnieniami procesów produkcji i dystrybucji niezmiennie duży nacisk kładziony jest na stały rozwój palety produktów, pod kątem jej atrakcyjności dla klientów oraz kompatybilności z już istniejącymi rozwiązaniami.


Ideal 7000
 
Ideal 4000


Pozwala to współpracującym z aluplastem firmom na podnoszenie wydajności, ograniczenie stanów magazynowych i przy tym wszystkim posiadanie bardzo zróżnicowanej oferty. Tylko w ostatnim czasie oferta została wzbogacona o kolejne, bardzo dobrze przyjęte, rozwiązania w segmencie profili pięcio i sześciokomorowych. To właśnie był też jeden z głównych czynników determinujących skalę obecnych inwestycji. By zwiększyć konkurencyjność swoich partnerów na rynkach zagranicznych sukcesywnie wprowadzane są do oferty produkty charakterystyczne dla poszczególnych rynków europejskich, takie jak: blockprofile na rynek holenderski, profile renowacyjne i monoblocki na rynek francuski czy też seria nord-line na rynek skandynawski. Niezwykle intensywnie rozwija się również produkcja rolet gotowych.


Reklama
Zainteresowany? Poproś o ofertę!





Aptekarska precyzja deweloperów

Aptekarska precyzja deweloperów

Sprzedaż nowych mieszkań w 6 największych polskich...

Bliżej technologii PVC z Schüco

Bliżej technologii PVC z Schüco

W dniach 21-23 września 2017 roku odbyła się...

Winkhaus Polska świętował jubileusz 25-lecia

Winkhaus Polska świętował jubileusz 25-lecia

W dniach 13-14 października w Hotelu Narvil Conference &...

Gwarancja producenta a gwarancja i rękojmia wykonawcy – co warto wiedzieć?

Gwarancja producenta a gwarancja i rękojmia wykonawcy – co warto wiedzieć?

Reklamacje składamy najczęściej na podstawie zapisów...



» Więcej na subportalu dostawcy, akcesoria