Biomedic Info Sp. z o.o.

wpis podstawowy

Kontakt

Biomedic Info Sp. z o.o.
Batalionów Chłopskich 127A
25-671 Kielce

tel.: 606143976
e-mail: biuro@biomedic.com.pl
tel.: 41 368-31-61
tel.: 41 368-31-81
Fax: 041 368-31-81

Kategorie produktów firmy:

Finanse i Księgowość

Finanse i Księgowość Forte

Program uzyskał Rekomendację stowarzyszenia Księgowych w Polsce. Program realizuje wszystkie zasadnicze operacje księgowe – od budowania planu kont i łatwego księgowania dokumentów poprzez bilans zamknięcia, pełne rozrachunki i rozliczenia, aż do gotowych lub zdefiniowanych przez Użytkownika  zestawień i sprawozdań.

MOŻLIWOŚĆ ŁATWEGO PRZYSTOSOWANIA   PROGRAMU DO POTRZEB FIRMY

  • Możliwość wyboru długości roku obrachunkowego – do 22 miesięcy. Obsługa  lat obrachunkowego przesuniętych względem lat kalendarzowych.
  • Możliwość rozpoczęcia  pracy w każdym  miesiącu roku obrachunkowego poprzez wprowadzenie bilansu otwarcia i obrotów rozpoczęcia.
  • Generowanie wzorcowego planu kont powiązanego ze wzorami sprawozdań finansowych ( w oparciu o dane podawane przy zakładaniu firmy).
  • Możliwość dostosowania wzorcowego planu kont do potrzeb przedsiębiorstwa.
  • Możliwość wczytania „ modelu księgowego firmy” czyli planu kont  i powiązanego układu sprawozdań finansowych pobranych  z innej firmy, co ułatwia np. dostosowanie branżowe.
  • Definiowanie rejestrów VAT, dowolnych układów bilansu., rachunku zysków i strat (np. wysokości odsetek).
  • Automatyczne dekretowanie naliczonych w programie różnic kursowych i odsetek za zwłokę z wykorzystaniem definiowanych kont specjalnych.
  • Definiowanie kont podpowiadanych przy ręcznym wprowadzaniu dokumentów sprzedaży i zakupu poszczególnych typów.
  • Możliwość definiowania własnych rodzajów dokumentów w oparciu o dokumenty wzorcowe.
  • Prowadzenie rachunku  kosztów w różnych wariantach.  Automatyczne księgowania równoległe miedzy zespołami 4 i 5. Kontrola kręgu kosztów.
  • Tworzenie słowników  - kartotek pełniących rolę grup kont analitycznych.
  • Zestawienia zbiorcze poprawności księgowań równoległych w zespołach 4 i 5.
  • Rejestracja zmian dokonywanych przez każdego Użytkowników dokumentu.
  • Parametryzacja mechanizmów ułatwiających bieżącą pracę, np. wyszukiwania rozrachunków, długości kwartałów dla kwartalnych rozliczeń VAT, wyświetlania opisów dekretacji na dokumentach księgowych.
  • Definiowanie przez Użytkownika znaczniki swobodnie stosowane do wyróżnienie dokumentów, rozrachunków  oraz zapisów w rejestrach VAT.
  • Samodzielna rozbudowa programu , dzięki technologii Microsoft Visual Basic for Applications VBA.

ZWIĘKSZENIE KOMFORTU CODZIENNEJ PRACY I SKUTECZNE ZABEZPIECZENIE DANYCH

§  Zapewnienie ciągłości rozliczeń, np. z kontrahentami , poprzez wprowadzenie nierozliczeni nierozliczonych transakcji do obrotów rozpoczęcia.

§  Pełna kontrola  nad mechanizmem automatycznego przeksięgowania kosztów zadanych kryteriów.

§  Tworzenie firmy testowej założonej na podstawie danych firmy głównej, w celu sprawdzenia poprawności wykonywanych działań.

§  Tworzenie kopii, storna oraz wzorca  z wprowadzonego dokumentu – szablonu dla księgowania – możliwość zastosowania niezależnie dla dekretacji i wpisów w rejestrach VAT.

§  Kontrola poprawności wprowadzonych  danych pod względem rachunkowym oraz bilansowania się dokumentów.

§  Prowadzenie raportu kasowego z możliwością wprowadzania faktur z uwzględnieniem rejestrów VAT.

§  Możliwość nadawania, poza księgami rachunkowymi, cech dokumentom i zapisom, pozwalających na otrzymywanie dodatkowych informacji, np. o kosztach reklamy limitowanej.

§  Automatyczne wyliczanie bieżących różnic kursowych (z uwzględnieniem operacji w buforze), dokonywanie zestawień  zobowiązań i należności w walutach.

§  Wycena bilansowa wartości na kontach walutowych, wyrażonych w walutach miesięcznie i na dzień bilansowy.

§  Pełna obsługa rozliczeń VAT przy transakcjach  zagranicznych, w tym obsługa transakcji wewnątrzunijnych (WNT, WDT).

§  Rejestracja transakcji trójstronnych w ramach obsługi wewnątrzwspólnotowego nabycia i wernątrzwspólnotowej dostawy towarów.

§  Możliwość rozliczania pracowników z pobranych zaliczek, zarówno stałych , jak i jednorazowych.



powrót