Kontakt

A+W Software Polska Sp. z o.o.
Os. J. Strusia 20
31-810 Kraków

[mapa]
tel.: 012 640 13 80
e-mail: poland@a-w.com
e-mail: waldemar.serafin@a-w.com
Fax: 012 649 79 79

http://www.facebook.com/AW.Software.GmbH

Kategorie produktów firmy:

A+W Logistics Optimizer

Optymalizacja kolejności załadunku i rozładunku

Optymalizacja:

Program A+W Logistics Optimizer planuje na bazie czasu i odległości najkrótszą trasę, obejmując przy tym wszystkie cele dojazdu, aby skrócić czas i obniżyć koszty. Rozwiązanie to uwzględnia przy tym kilka samochodów ciężarowych oraz parametry tras i analizuje czasy przejazdu, aby zagwarantować, że możliwa będzie realizacja dostaw lub odbiorów towaru w obrębie zaplanowanych harmonogramów.

Nasze rozwiązanie generuje kolejności, przy których cele o wysokim priorytecie mogą być zaopatrywane z góry. Trasy dopasowywane są do ruchu, aby uzyskać najlepszy  rezultat.   Podczas   obliczania optymalnej trasy (obliczania trasy) uwzględniane są ważne parametry, jak np. wielkość ładowni (metry ładunkowe), uzgodnienia biznesowe, godziny dostaw, czasy przestojów lub priorytety. Obliczoną automatycznie  kolejność  trasy  można  w każdej chwili zmienić ręcznie za pomocą funkcji przeciągnij i upuść. Dzięki nowoczesnym algorytmom program A+W Logistics Optimizer uwzględnia masę i wysokość pojazdu w odniesieniu do mostów lub tuneli występujących wzdłuż trasy. Optymalizacja przebiega w czasie rzeczywistym. Dzięki temu w każdej chwili operator ma nasta- wione parametry pod kontrolą.

Nasze rozwiązanie oblicza koszty trasy, łącznie z paliwem, czasem i opłatami drogowymi. Dla kierowców samochodów ciężarowych można sporządzić raporty zawierające wszystkie cele dojazdu we właściwej kolejności.

Integracja:

Program A+W Logistics Optimizer jest modułem dodatkowym dla naszego rozwiązania podstawowego A+W Business Pro, które zostało opracowane specjalnie dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Korzyści:

▪ Obniżenie kosztów dzięki zoptymalizowanej  kolejności  odwiedzanych punktów zatrzymania na danej trasie

▪ Elastyczne i łatwe dodawanie dodatkowych punktów zatrzymania (np. aby w drodze powrotnej ponownie zabrać stelaże)

▪ Planowanie trasy na bazie dopuszczalnych wartości (np. maks. wysokości i obciążalności mostów i przejazdów dołem)

▪ Optymalizacja trasy na bazie aktualnej sytuacji w ruchu drogowym (uwzględnienie zatorów, blokad itd.)

▪ We właściwym czasie na właściwej stacji rozładunku dzięki określeniu zdefiniowanych czasów załadunku i rozładunku

▪ Wydruk raportów i list oraz przekazanie danych do systemów nawigacji (TomTom lub Garmin)

 



 

 

 

 



powrót