Kontakt

A+W Software Polska Sp. z o.o.
Os. J. Strusia 20
31-810 Kraków

[mapa]
tel.: 012 640 13 80
e-mail: poland@a-w.com
e-mail: waldemar.serafin@a-w.com
Fax: 012 649 79 79

http://www.facebook.com/AW.Software.GmbH

Kategorie produktów firmy:

A+W CANTOR ERP

A+W CANTOR ERP to centrum dowodzenia twojego biznesu! Proste i bezpieczne w użyciu, szybko przyswajalne i kompleksowe w zakresie swojego funkcjonowania oprogramowanie dla przemysłu okiennego dedykowane dla średnich i dużych firm. CANTOR ERP oferuje rozwiązania specyficznych dla branży wymagań, które wspierają wszystkie obszary działalności twojej firmy. 

Narzędzia A+W CANTOR ERP w rękach twojej profesjonalnej kadry  pozwalają kontrolować na bieżąco wszystkie procesy sprzedażowe, produkować zgodnie z harmonogramem i wymaganiami klienta. Od przygotowania oferty do wprowadzenia zamówienia, włączając w to sprawdzenie limitu kredytowego, propozycje zamówień materiałowych , gospodarkę magazynową, fakturowanie i planowanie wysyłki A+W CANTOR ERP osługuje każdy etap procesu biznesowego w twojej firmie, zapewniając optymalną wydajność.

Wprowadzanie ofert i zamówień

Z wbudowanym funkcjonalnościami A+W CANTOR ERP nic nie stoi na przeszkodzie handlowego i technicznego przetwarzania twoich ofert i zamówień. Czy produkujesz okna drewniane, aluminiowe czy PVC, czy są to konstrukcje standardowe czy specjalne, czy są to rolety czy bramy garażowe, CANTOR ERP powala na wprowadzenie wszystkiego na jednym zamówieniu. Przygotowanie ofert alternatywnych odbywa się za pomocą kilku kliknięć w szerokim wachlarzu wariantów – niezależnie czy jest to inny sposób otwierania, inne szklenie, inny system czy nawet inny materiał. Inteligentny i rozbudowany system wyceny pozwala na odciążenie pracowników z konieczności ingerencji w cenę i za każdym razem zapewnia poprawność twoich ofert.

Szybkie i łatwe wprowadzanie ofert i zamówień !

  • Przejrzysty interfejs graficzny  – ergonomiczne wskazówki dla użytkownika
  • Techniczne sprawdzanie wykonalności na etapie wprowadzania pozycji
  • W pełni konfigurowalne dokumenty handlowe i sprzedażowe
  • Wprowadzanie wszystkich produktów i dodatków w jednym zamówieniu
  • Statystyki sprzedażowe, informacje o zyskach i kalkulacja prowizji
  • Drukowanie, archiwizowanie i wysyłanie poczty w jednym kroku
  • Zwiększona wydajność sprzedaży = zwiększona rentowność !

A+W CANTOR CAD

Kształty specjalne nie muszą być wyzwaniem dla twojego zespołu. Z CANTOR CAD możesz tworzyć skomplikowane konstrukcje w bardzo szybki sposób, a system obliczy szczegółowo cenę twojego projektu.

W wewnętrznym, zintegrowanym module CAD możesz tworzyć skomplikowane jednostki, generować przekroje konstrukcji oraz importować/eksportować rysunki w formacie .dxf podczas wprowadzania danej oferty lub zamówienia. Ta funkcjonalnośc eliminuje konieczność interwencji ekspertów technicznych i konstruktorów CAD, kiedy pojawia się konieczność przetworzenia niestandardowego zapytania. 

CANTOR posiada bogatą bibliotekę już opisanych kształtów, specjalnych układów szprosów czy też konstrukcji złożonych z kilku elementów np. wykuszy, ale poza tym daje możliwość wolnego kreowania skomplikowanych projektów. Oprogramowanie nie jest już czynnikiem ograniczającym cię w oferowaniu twoim klientom wszystkiego, co możesz wykonać.

Wszystkie wprowadzane jednostki niezależnie od stopnia skomplikowania są poddawana skrupulatnym i rygorystycznym testom wykonalności pod względem technicznym. Kryteria techniczne tych testów są definiowane przez ciebie, abyś miał kompletną kontrolę nad tym, co oferujesz w swoim wewnętrznym dziale obsługi klienta i/lub w sieci dealerskiej. Jeśli ty możesz to wykonać, CANTOR może to przetworzyć.

Zakupy i gospodarka magazynowa

Zredukuj zaangażowanie kapitału w inwentarz poprzez optymalizację stanów magazynowych ! Narzędzie Cantor pomoże ci dokładnie planować zapotrzebowania materiałowe zgodnie z harmonogramem, dzięki czemu twoje stany magazynowe są zawsze na optymalnym poziomie. Towary są zamawiane dokładnie na czas (just-in-time) tak, aby były dostarczone tak późno jak to możliwe, ale zawsze na czas. CANTOR zawsze zna twoje aktualne stany magazynowe, biorąc pod uwagę nawet najmniejsze przesunięcia materiałów. Dzięki modułowi openTRANS wspomagamy twoje zautomatyzowane zarządzanie zamówieniami i elektroniczną komunikację w dostawcami.

CANTOR stosuje kluczowy koncept „lean manufacturing” i wykorzystuje jedną z głównych zalet zintegrowanego modułu zarządzania zasobami w postaci minimalnego zaangażowania kapitału w stany magazynowe. Wizją oprogramowania CANTOR jest optymalizacja wszystkich procesów branżowych. To determinuje nasze zarządzanie magazynem i zakupami w sposób nie zagrażający procesowi produkcji. Z CANTOR’em zawsze będziesz miał zamówione materiały, kiedy ich potrzebujesz, co zagwarantuje ci terminowość dostaw za kazdym razem. CANTOR proponując zamówienie zakupowe weźmie pod uwagę preferowanych dostawców, czasy dostaw, minimalne i maksymalne stany magazynowe a nawet przyszłe rezerwacje, zapewniając możliwość zakończenia produkcji zgodnie z zaplanowanym terminem. Nawet proces malowania czy foliowania nie jest problemem dla CANTOR’a.

Finanse

Przed utworzeniem potwierdzenia zamówienia CANTOR sprawdza limit kredytowy i rozpatruje ewentualne wstrzymanie dostawy. CANTOR automatycznie wystawia faktury i współdziała z twoim systemem księgowym. CANTOR wysyła do twojego systemu księgowego wszystkie podstawowe informacje handlowe, rezerwacje materiałów oraz informacje o wydatkach i przychodach a w zamian odbiera informacje o księgowanych płatnościach. A+W posiada już interfejsy do większości najczęściej stosowanych systemów księgowych jak np. DATEV, Diamant, Sage, UNISON i wiele więcej.

Narzędzia biznesowe oprogramowania CANTOR zadbają o twoje bezpieczeństwo finansowe.

  • Automatyczne wystawianie faktur niweluje błędy i reklamacje
  • Dokumenty handlowe sa tworzone błyskawicznie za pomoca kliknięcia
  • Bezpieczeństwo finansowe dzięki sprawdzaniu limitu kredyowego i blokadzie dostawy

Zarządzanie i statystyki

Z narzędziami CANTOR’a do zarządzania i tworzenia statystyk możesz zaprojektować swój osobisty pulpit do zarządzania wszystkimi aspektami swojego biznesu. CANTOR dostarczy ci miedzywydziałowych raportów z zawsze aktualnymi danymi, które ułatwią podejmowanie decyzji administracyjnych. W mgnieniu oka otrzymasz informacje o swoich czołowych klientach czy ostatnich zamówieniach i zawsze będziesz informowany o kondyncji finansowej twojej firmy.  

CANTOR zbudowany jest na otwartej bazie danych, co oznacza, że jeśli informacja jest w bazie danych można ją użyć w dowolnym raporcie. Dzięki zintegrowanemu narzędziu do raportowania SQL można tworzyć skrypty do generowania raportów, analiz oraz zarządzania każdego aspektu twojego biznesu. 

A+W CANTOR 2GO

CANTOR 2GO został zaprojektowany specjalnie w celu mobilnego korzystania z danych twojej firmy. Dzięki temu narzędziu masz zawsze pod ręką aktualne dane sprzedażowe czy też produkcyjne. Zbudowana z najpopularniejszych komponentów aplikacja jest szybka i łatwa w użyciu.  Będziesz miał przegląd swojego biznesu niezależnie od miejsca, w którym zdarzy ci się znaleźć. Niezależnie czy w podróży służbowej czy na urlopie w aplikacją CANTOR 2GO masz dostęp do swoich danych handlowych i produkcyjnych. Możesz monitorować procesy i aktualne liczby na żywo. Używając standardowych funkcjonalności swojego smartphonu możesz wybrać różne formaty do analizowania swoich danych operacyjnych za pomocą dotknięcia palcem.



powrót