Kontakt

URBAN POLSKA Sp. z o.o.
ul. Gospodarcza 7
68-200 Żary

[mapa]
tel.: 068 4787800
e-mail: office@u-r-b-a-n.pl
Fax: 068 4787801

Kategorie produktów firmy:

OPTIMA EVOLUTION 05

OPTIMA EVOLUTION 05

Centrum tnące Optima Evolution 05 

  • zakres cięć 45, 90 i 135 stopni

  • każdorazowa aktywacja plików optymalizacyjnych

  • nakładanie profili na magazyn – ręcznie

  • deaktywowanie ręcznie wprowadzonych plików cięcia

  • automatyczna kontrola za długich i za krótkich elementów

  • wymiary profili: przy cięciu 45 stopni – max. 125 mm, szerokość: 152 mm, wysokość: 140 mm

  • tarcza tnąca Ø 500 mm, silnik o mocy 2,2 kW, 400V z hamulcem

w skład centrum wchodzi:

  • automatyczny moduł piły – OPTIMA EV 05: 120-45-90-135 stopni,

  • magazyn na profile dla 10 sztuk profili - przy zamówieniu należy podać kierunek pracy urządzenia,

  • system sterowania CNC,

  • system docisków poziomych i pionowych,

  • kabina nad agregatem piły,

  • stół transportowy pociętych elementów

  • stół roboczy pomiędzy stołem transportowym z modułu tnącego a stołem transportowym

  • wyciąg wiórów o mocy 2,2 kW wraz z kompletnymi przyłączami

  • drukarka etykiet kodów paskowych do ręcznego naklejania

  • program do optymalizacji cięcia profili

  • dociski uszczelek dla profili z uszczelką wciągnięta

 

Sterowanie CNC z płaszczyzną użytkową opartą o system Windows. Łatwe w obsłudze i nauce menu w języku polskim. Dzięki funkcji RAPID Real - Time wszystkie odbywające się w maszynie procesy mogą być rejestrowane i pokazywane w czasie rzeczywistym na ekranie. Operator w ten sposób wie w każdym momencie, co dzieje się w maszynie. Przekroje poprzeczne profili pokazywane są graficznie. Procesy tnące są zarządzane w jednej liście i mogą zostać łatwo przeprogramowane dzięki Touch-Screen. Same ułożenie nowych profili i ich obróbka może zostać zaprogramowana przez operatora.

Diagnoza błędów:

    Dzięki wypróbowanej już technice budowy RAPID i sprawdzonej wytrzymałości centrum postrzegane jest jako niezawodne. Na wypadek jednak awarii, maszyna została wyposażona w system zarządzania błędami przyjazny dla użytkownika. Błędy mogą zostać pokazane na ekranie przez zlokalizowanie ich źródła. W ten sposób ułatwiono operatorowi doprowadzenie maszyny do stanu ponownego użytkowania. Za pozwoleniem klienta technicy RAPID mogą połączyć się zdalnie przez sieć wewnętrzną klienta lub specjalny modem do maszyny i w ten sposób zlokalizować i usunąć błędy.



powrót