Kulisy spotu reklamowego DRUTEX

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Punktem centralnym kampanii jest spot reklamowy, którego głównymi bohaterami są ambasadorowie marki DRUTEX: Andrea Pirlo, Philipp Lahm i Jakub Błaszczykowski.

fot. DRUTEX

Punktem centralnym kampanii jest spot reklamowy, którego głównymi bohaterami są ambasadorowie marki DRUTEX: Andrea Pirlo, Philipp Lahm i Jakub Błaszczykowski.



DRUTEX rozpoczął 1 czerwca br. oficjalną kampanię reklamową „ DRUTEX - Wybór Mistrzów“ , która realizowana jest w Polsce, Niemczech i we Włoszech. Punktem centralnym kampanii jest spot reklamowy, którego głównymi bohaterami są ambasadorowie marki DRUTEX: Andrea Pirlo, Philipp Lahm i Jakub Błaszczykowski. 

Pomysł i realizacja spotu zostały powierzone zagranicznym ekspertom z wieloletnim doświadczeniem na międzynarodowym rynku mediów i reklamy. Za stworzenie scenariusza odpowiedzialny był włoski dyrektor kreatywny, zdobywca 18 Lwów podczas Międzynarodowych Festiwali Reklamy w Cannes  -  Pietro Maestri, zaś Matteo Bonifazio reprezentujący międzynarodowy dom produkcyjny Casta Diva Pictures, znany na rynku włoskim i w Europie z realizacji licznych filmów i reklam dla światowych koncernów jak Samsung, Nestlè czy Adidas, zajął się reżyserią spotu.

Spot reklamowy, będący wynikiem pracy światowych ekspertów, wywołał sporo zamieszania i pozytywnych emocji w branży. DRUTEX jest bowiem pierwszą polską firmą, która zrealizowała film reklamowy z udziałem trzech gwiazd futbolu takiego formatu. 

Koncepcja spotu jest bardzo prosta: światowej klasy piłkarze różnią się pod względem osobowości, umiejętności, upodobań. To, co ich łączy, to umiejętność precyzyjnego wyboru najwyższej jakości produktów potrzebnych im w codziennym życiu. Niezależnie od tego, czy chodzi o komputer, samochód, czy… okno. Jest to możliwe nie tylko dlatego, że są świetnymi piłkarzami, ale również dlatego, że wyróżniają się odpowiedzialnością i umiejętnością podejmowania właściwych, najlepszych decyzji  mówi Pietro Maestri.

Na początku spotu widzimy zabawną rywalizację pomiędzy dwoma Mistrzami w auli szkolnej podczas spotkania z młodymi fanami Philippa Lahma i Andrei Pirlo. W drugiej części filmu reklamowego z kolei pokazani są piłkarze w ich własnych domach wyposażonych w okna DRUTEX. W końcowej scenie obserwujemy Jakuba Błaszczykowskiego kopiącego piłkę ze świetną precyzją do domu Lahma, co nadaje całości lekkiego, zabawnego charakteru, bo rozstrzyga też całą konkurencję.

Spot ma bardzo jasny, rzeczywisty wymiar i profesjonalne zdjęcia oraz kreację – dodaje Pietro Maestri opisując 30-sekundowy spot.

Na planie pracowała profesjonalna ekipa i zespół ekspertów, którzy czuwali nad całością projektu zapewniając jednocześnie komfort pracy dla piłkarzy biorących udział w projekcie.

To ogromna przyjemność współpracować z tak wiarygodnym partnerem, jakim jest firma DRUTEX. Kręcenie spotu było świetnym przeżyciem, atmosfera była  doskonała, a całość udało się zrealizować bardzo sprawnie. „Rywalizacja” pomiędzy mną a Philippem Lahmem była naprawdę zabawna, a widownia reagowała entuzjastycznie i z uśmiechem. Dlatego cieszę się, że DRUTEX zaangażował do realizacji spotu profesjonalistów z wieloletnim doświadczeniem i ogromną wiedzą w zakresie tego rodzaju projektów – mówił Andrea Pirlo podczas kręcenia spotu w Monachium.

Podobnego zdania jest Philipp Lahm, który również wspomina miła atmosferę i chwali komfort pracy: Mieliśmy dość napięty plan dnia, a mimo tego wszyscy spisaliśmy się na piątkę. Samo spotkanie z pozostałymi ambasadorami marki DRUTEX: Andreą Pirlo i Jakubem Błaszczykowskim było miłym doświadczeniem. Jestem dumny z posiadania tak odpowiedzialnego, profesjonalnego partnera, jakim jest firma DRUTEX.

Spot reklamowy DRUTEX-u został wykorzystany w kampanii on-line, telewizyjnej i prasowej w Polsce, Niemczech i Włoszech.

Naszym celem jest dalsze wzmacnianie wiodącej pozycji DRUTEX-u na rynku międzynarodowym i budowanie rozpoznawalności marki za granicą. Trzeba jednak pamiętać, że to jest proces długofalowy i nie można w tym wypadku iść na skróty. Mamy w swojej drużynie świetnych sportowców, którzy słyną z szybkości i zorientowania na wynik. Jestem pewien, że z taką drużyną z powodzeniem będziemy zdobywać zaufanie Klientów w kraju i za granicą  mówi Leszek Gierszewski, DRUTEX S.A.

Poza spotem reklamowym powstał również film zza kulis przedstawiający historię kręcenia spotu, współpracy z piłkarzami, budowy scenografii, a więc wszystkiego, czego nie pokazane zostało w filmie reklamowym – 30 i 15 sek. 



Kontakt do redakcji oknonet.pl
Zainteresowany? Poproś o ofertę!



Krispol zapewnia ciepło podopiecznym Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce

Krispol zapewnia ciepło podopiecznym Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce

Zapewnienie dzieciom ciepła i poczucia bezpieczeństwa...

Jak poprawnie wymiarować stolarkę okienną

Jak poprawnie wymiarować stolarkę okienną

Wybór odpowiedniej jakości produktów to z pewnością...

Honorowe Odznaki SITPMB dla FAKRO

Honorowe Odznaki SITPMB dla FAKRO

Podczas gali zaprezentowano rozwój i dorobek przemysłu...

Spłonęła fabryka stolarki otworowej Partner S

Spłonęła fabryka stolarki otworowej Partner S

29. listopada, w nocy z poniedziałku na wtorek,...

DRUTEX odświeża swój wizerunek i prezentuje nowe logo

DRUTEX odświeża swój wizerunek i prezentuje nowe logo

DRUTEX, wiodący producent okien pionowych w Europie,...



» Więcej na subportalu okna