DRUTEX wyróżniony w konkursie Orły Eksportu

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Wyróżnienie dla DRUTEX w konkursie Orły Eksportu

fot. DRUTEX

Wyróżnienie dla DRUTEX w konkursie Orły Eksportu



Wyróżnienie dla DRUTEX w konkursie Orły Eksportu

fot. DRUTEX

Wyróżnienie dla DRUTEX w konkursie Orły Eksportu

DRUTEX został laureatem konkursu Orły Eksportu organizowanego przez redakcję dziennika Rzeczpospolita. Firma została wyróżniona w kategorii: Najlepszy Eksporter, a prezes firmy otrzymał również wyróżnienie w kategorii Osobowość Eksportu. Uroczyste wręczenie nagród odbyło się 18 czerwca w Gdańsku.

Prestiżowym tytułem Orła Eksportu „Rzeczpospolita" nagradza przedsiębiorstwa, które nie tylko szybko zwiększają przychody ze sprzedaży, ale również mogą się pochwalić dobrą rentownością eksportu i rosnącym udziałem zagranicznej sprzedaży w przychodach. Laureatów konkursu wybiera kapituła złożona z przedstawicieli władz publicznych, samorządowych, biznesu i redakcji dziennika.

Nagroda przyznana DRUTEX-owi aż w dwóch kategoriach stanowi potwierdzenie silnej pozycji firmy na rynkach zagranicznych. Spółka z sukcesem inwestujące w rozpoznawalność marki i sieć dystrybucji za granicą. Wartość sprzedaży firmy w ubiegłym roku przekroczyła 520 mln zł, zaś wielkość sprzedaży zagranicznej wynosi już 70%. DRUTEX posiada dynamiczną sieć sprzedaży składającą się z ponad 3000 partnerów na całym świecie i sprzedaje swoje produkty nie tylko w Europie, ale również w USA, Meksyku, Australii czy na Bliskim Wschodzie. Spółka może pochwalić się wieloma spektakularnymi projektami za granicą, w tym wyposażeniem w prawie 1000 okien nowojorskiego hotelu Hilton, ale także dostawą stolarki do hoteli Holiday Inn czy Hyatt w USA czy kopalni złota w Meksyku.

Od lat jesteśmy firmą o zasięgu międzynarodowym. Nasze produkty posiadają liczne certyfikaty, atesty i dopuszczenia techniczne przyznawane przez renomowane instytucje certyfikujące na całym świecie. Rosnący udział eksportu w całkowitej wielkości sprzedaży DRUTEX-u świadczy o tym, że jesteśmy silnym, rozpoznawalnym graczem oferującym wysokiej jakości produkty spełniające oczekiwania klientów za granicą. W budowaniu świadomości marki i pozycji firmy na rynkach międzynarodowych pomaga nam również kampania reklamowa, którą realizujemy z udziałem ambasadorów naszej marki: Andrei Pirlo, Phlippa Lahma i Jakuba Błaszczykowskiego. A przecież nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa – mówi Leszek Gierszewski, prezes DRUTEX S.A.




Kontakt do redakcji oknonet.pl
Zainteresowany? Poproś o ofertę!



FAKRO kuźnią patentów

FAKRO kuźnią patentów

Na łamach „Dziennika Gazeta Prawna” w dniu 11...

Technologia MAX+, czyli okna z doświadczeniem od EUROCOLOR

Technologia MAX+, czyli okna z doświadczeniem od EUROCOLOR

EUROCOLOR swoją działalność rozpoczął 20 lat temu,...

ELLine Windows – bo siła tkwi w ramach

ELLine Windows – bo siła tkwi w ramach

Firma Stoldrew wprowadza na rynek nowy, ekskluzywny...

Gaz szlachetny a właściwości okna

Gaz szlachetny a właściwości okna

Jerzy Chrzanowski, ekspert firmy Dobroplast, wyjaśnia,...

Okno ISK finalistą konkursu Dobry Wzór 2016

Okno ISK finalistą konkursu Dobry Wzór 2016

Okno ISK I3 marki OKPOL zostało finalistą konkursu...



» Więcej na subportalu okna