DRUTEX wyróżniony w konkursie Orły Eksportu

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Wyróżnienie dla DRUTEX w konkursie Orły Eksportu

fot. DRUTEX

Wyróżnienie dla DRUTEX w konkursie Orły Eksportu



Wyróżnienie dla DRUTEX w konkursie Orły Eksportu

fot. DRUTEX

Wyróżnienie dla DRUTEX w konkursie Orły Eksportu

DRUTEX został laureatem konkursu Orły Eksportu organizowanego przez redakcję dziennika Rzeczpospolita. Firma została wyróżniona w kategorii: Najlepszy Eksporter, a prezes firmy otrzymał również wyróżnienie w kategorii Osobowość Eksportu. Uroczyste wręczenie nagród odbyło się 18 czerwca w Gdańsku.

Prestiżowym tytułem Orła Eksportu „Rzeczpospolita" nagradza przedsiębiorstwa, które nie tylko szybko zwiększają przychody ze sprzedaży, ale również mogą się pochwalić dobrą rentownością eksportu i rosnącym udziałem zagranicznej sprzedaży w przychodach. Laureatów konkursu wybiera kapituła złożona z przedstawicieli władz publicznych, samorządowych, biznesu i redakcji dziennika.

Nagroda przyznana DRUTEX-owi aż w dwóch kategoriach stanowi potwierdzenie silnej pozycji firmy na rynkach zagranicznych. Spółka z sukcesem inwestujące w rozpoznawalność marki i sieć dystrybucji za granicą. Wartość sprzedaży firmy w ubiegłym roku przekroczyła 520 mln zł, zaś wielkość sprzedaży zagranicznej wynosi już 70%. DRUTEX posiada dynamiczną sieć sprzedaży składającą się z ponad 3000 partnerów na całym świecie i sprzedaje swoje produkty nie tylko w Europie, ale również w USA, Meksyku, Australii czy na Bliskim Wschodzie. Spółka może pochwalić się wieloma spektakularnymi projektami za granicą, w tym wyposażeniem w prawie 1000 okien nowojorskiego hotelu Hilton, ale także dostawą stolarki do hoteli Holiday Inn czy Hyatt w USA czy kopalni złota w Meksyku.

Od lat jesteśmy firmą o zasięgu międzynarodowym. Nasze produkty posiadają liczne certyfikaty, atesty i dopuszczenia techniczne przyznawane przez renomowane instytucje certyfikujące na całym świecie. Rosnący udział eksportu w całkowitej wielkości sprzedaży DRUTEX-u świadczy o tym, że jesteśmy silnym, rozpoznawalnym graczem oferującym wysokiej jakości produkty spełniające oczekiwania klientów za granicą. W budowaniu świadomości marki i pozycji firmy na rynkach międzynarodowych pomaga nam również kampania reklamowa, którą realizujemy z udziałem ambasadorów naszej marki: Andrei Pirlo, Phlippa Lahma i Jakuba Błaszczykowskiego. A przecież nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa – mówi Leszek Gierszewski, prezes DRUTEX S.A.




Kontakt do redakcji oknonet.pl
Zainteresowany? Poproś o ofertę!



FAKRO opracowało filtr antysmogowy do okien dachowych

FAKRO opracowało filtr antysmogowy do okien dachowych

Wskaźniki jakości powietrza biją na alarm z powodu...

INNOVIEW – innowacyjne spojrzenie FAKRO na stolarkę! (wywiad z Januszem Komurkiewiczem)

INNOVIEW – innowacyjne spojrzenie FAKRO na stolarkę! (wywiad z Januszem Komurkiewiczem)

Podczas Międzynarodowych Targów Poznańskich BUDMA 2017...

Ideal 7000 new w dwóch wariantach wzbogaca ofertę EKO-OKIEN

Ideal 7000 new w dwóch wariantach wzbogaca ofertę EKO-OKIEN

EKO-OKNA wprowadzają do oferty system Ideal 7000 new w...

Sokółka Okna i Drzwi na 4 Design Days

Sokółka Okna i Drzwi na 4 Design Days

Marka Sokółka Okna i Drzwi prezentuje swoje produkty...



» Więcej na subportalu okna