Czy w dzisiejszych czasach lojalność jest istotna?

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

W dniach 17-18 kwietnia 2008 w Krakowie odbył się 8 Kongres PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE zorganizowany przez firmę ECU Marketing - wiodącego organizatora seminariów, kongresów i konferencji w dziedzinach: marketingu, komunikacji i sprzedaży. Nice Polska - lider w automatyce dla domu – został zaproszony do wygłoszenia prelekcji na bazie własnych doświadczeń w organizowaniu programów motywacyjnych dla swojej sieci sprzedaży.

Podczas Kongresu uczestnicy mieli okazję spojrzeć na programy lojalnościowe nie tylko jako na narzędzie utrzymywania lojalnego klienta, ale również jako na najlepszą metodę komunikacji z nim, metodę zbierania szczegółowej i cennej wiedzy, która zaowocuje podniesieniem obrotów firmy oraz stanie się efektywną platforma komunikacji.

W programie odbyły się dwie równoległe sesje – B2C oraz B2B.  Nice w czasie sesji B2B przedstawił prelekcję pt. "Oryginalny program lojalnościowy – narzędzie skutecznej komunikacji i budowania wizerunku". Celem prezentacji była odpowiedź na pytanie w jaki sposób program motywacyjny może posłużyć do osiągnięcia szerszych celów marketingowych i kreowania wizerunku firmy. Temat został zaprezentowany na przykładzie trzech programów przeprowadzonych przez Nice opartych o oryginalną nagrodę - wyścigi Formuły 1 w programie Kubicuj z Nice, tygodniowy rodzinny wyjazd na narty w programie Nice’owe Wakacje Zimowe, czy też dwutygodniowy wyjazd do Chin w ramach programu Olimpijski Pięciobój Nice.   

W czasie Kongresu odbyły się case study m.in. takich firm jak: BP Polska, Toyota Polska, Rigips Polska, Ambra, Carrefour Polska, BreBank, Toshiba Corporation, Centra. Kongres był doskonałym forum wymiany doświadczeń kadry wyższego szczebla, Marketing, Brand i Product Managerów odpowiedzialnych za lojalność klienta, marketing, promocję i zarządzanie relacjami z klientem.



Zainteresowany? Poproś o ofertę!