Spełnione marzenie o nieważkości

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Załoga w składzie 6. Partnerów Handlowych Nice oraz użytkownika automatyki wyruszyła na Florydę 24 września tego roku... Wyprawie od samego początku towarzyszyły niesamowite emocje – już następnego dnia po przylocie uczestnicy mieli doświadczyć tego, co do tej pory przeżyło tylko niewielu. Nieważkość była w zasięgu ich ręki!

Lot w kosmos odbył się w Aurora Aerospace Training Centre na Florydzie. Na pokładzie specjalnie do tego przygotowanego samolotu w towarzystwie osobistego trenera uczestnicy przechodzili poszczególne etapy kosmicznej wyprawy, które przygotowywały ich do tego najważniejszego spotkania – z nieważkością. Samolot wzbijając się na odpowiednią wysokość wykonywał paraboliczne manewry. W ten sposób uczestnicy najpierw osiągali grawitację Księżyca (1/6 grawitacji ziemskiej), następnie grawitację Marsa (1/3 g), by wreszcie osiągnąć zerową grawitację! Uczucie swobodnego latania w powietrzu, możliwość wykonywania niesamowitych akrobacji, chodzenie po ścianach i suficie, picie wody bez użycia szklanki to zupełnie nowe doświadczenia, które pozwoliły uczestnikom zupełnie się zapomnieć i bawić niczym dzieci! Nie wszystkim jednak… Okazało się bowiem, że reakcje organizmu na takie zjawisko są różne i często dochodzi do tzw. choroby kosmicznej. Dlatego jedni mogli bawić się w nieważkości bez końca, inni zaś po wykonaniu podstawowego pakiety podniebnych akrobacji woleli już tylko obserwować poczynania partnera kosmicznego lotu. Z jednej strony to świetna zabawa, ale i duży wysiłek. – Podziwiam astronautów, którzy spędzają w tym stanie po kilka tygodniu – podsumował jeden z uczestników po wyjściu z samolotu. Wnioski z tego doświadczenia są więc jasne – nie ma mocnych na nieważkość i nie każdy może być Mirosławem Hermaszewskim. Z drugiej jednak strony chorobę lokomocyjną zna niemal każdy, ale przeżyć kosmiczną – to już coś!


Reklama

Program motywacyjny Odyseja Kosmiczna 2010 zrealizowany dla sieci Partnerów Handlowych Nice to kolejny z programów, którym Nice stara się zaskoczyć swoich klientów, gdzie oferowana nagroda daje możliwość przeżycia tego, o czym inni mogą tylko pomarzyć. Takiej wycieczki nie można kupić w zwykłym biurze podróży, a udział w niej to szansa na jedyne w swoim rodzaju wspomnienia. W poprzednich edycjach programu Klienci Nice między innymi kibicowali polskim Olimpijczykom w Pekinie w ramach programu „Olimpijski Pięciobój Nice”, czy ujarzmiali 13 najszybszych samochodów świata spełniając „13 Moto Marzeń”.

Tym razem, dodatkowo, w ramach wewnętrznego programu dla sieci sprzedaży, Nice zachęcił do udziału także użytkowników swoich produktów. W konkursie prowadzonym w sieci laureatów ubiegłorocznej edycji programu Partner Roku 2009 udział mógł wziąć każdy, kto w okresie trwania programu zakupił produkty Nice o wartości min. 1000 PLN. Nagroda główna w postaci lotu bez grawitacji skusiła wielu klientów, lecz zwycięzca mógł być tylko jeden. Szczęśliwego zakupu w firmie Arkadia S.C dokonała p. Violetta ze Szczecina. Pani Violetta nie kryła ogromnej radości ze zwycięstwa, tym bardziej, że od lat jest wiernym użytkownikiem automatyki Nice. Dotychczas siłownik Nice ułatwiał laureatce konkursu wjazd do garażu. Jak widać decyzja o zakupie kolejnego produktu Nice, tym razem siłowników do bramy wjazdowej, okazała się niezwykle trafioną inwestycją wartą lotu bez grawitacji! Pani Violetta po powrocie z wyprawy powiedziała: Uczucia nieważkości nie można porównać do niczego innego – nawet przy pływaniu czujemy swoje ciało i mamy nad nim kontrolę. Dziękuje za wielka przygodę i niezawodne produkty firmy NICE, które służą mi od lat”.


red. Marcin Izydorczyk, oknonet.pl
na podstawie materiałów od Nice



Zainteresowany? Poproś o ofertę!



Bezpieczeństwo montażu rolet naokiennych CleverBox

Bezpieczeństwo montażu rolet naokiennych CleverBox

Prezentowane rozwiązania systemu rolet naokiennych...

Hörmann-Polska pomaga dzieciom

Hörmann-Polska pomaga dzieciom

W drugą sobotę czerwca siedem drużyn złożonych z...

Partner-BIS – 25 lat doświadczenia w zaopatrywaniu materiałowym branży

Partner-BIS – 25 lat doświadczenia w zaopatrywaniu materiałowym branży

Partner-BIS to rodzinna firma z ponad 25-letnią...

Nowy siłownik do bram przesuwnych BULL1524

Nowy siłownik do bram przesuwnych BULL1524

Kolejny nowy produkt w ofercie Beninca – siłownik...

Nagroda Plus X Award dla markiz markilux

Nagroda Plus X Award dla markiz markilux

Znaki jakości należą dziś do marketingowej...



» Więcej na subportalu osłony, bramy