Dobry produkt tylko z DOBRYM MONTAŻEM! Nowa odsłona kampanii

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Nowa odsłona kampanii kampanii DOBRY MONTAŻ

fot. POiD

Nowa odsłona kampanii kampanii DOBRY MONTAŻ


Według ostatnich badań 57,9% inwestorów indywidualnych zetknęło się z niefachowym montażem wyrobów stolarki budowlanej. Jednocześnie 78,8% badanych zadeklarowało, że przywiązuje wagę do poprawnego montażu. Ich prawidłową instalację promuje ogólnopolska kampania społeczna DOBRY MONTAŻ, której nowa odsłona rozpoczęła się 1 września br. Jej Patronem Honorowym zostało Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju.


Realizowana od 2014 roku kampania DOBRY MONTAŻ ma na celu edukację i budowanie świadomości w zakresie montażu wyrobów stolarki budowlanej: okien, drzwi, bram, osłon okiennych i towarzyszących im rozwiązań. Skierowana jest do inwestorów indywidualnych oraz fachowców, a część jej inicjatyw nakierowanych jest również na promocję zawodu montera stolarki budowlanej. Bieżąca odsłona organizowanej przez Związek POiD akcji potrwa do końca czerwca 2019 roku i obejmie szereg działań, wśród których będzie mnóstwo nowości. 

Z myślą o inwestorach indywidualnych


Dla każdego, komu bliski jest temat budowy domu czy aranżacji wnętrz, źródło wiedzy stanowi dedykowana kampanii strona internetowa: www.dobrymontaz.com. Oprócz praktycznych porad odnośnie wyboru i prawidłowej instalacji wyrobów stolarki budowlanej, można tam znaleźć wyszukiwarkę firm świadczących usługi montaży. Inspiracje oraz atrakcyjne konkursy z nagrodami publikowane są natomiast na Fanpagu DOBRY MONTAŻ na Facebooku. W ramach akcji w dalszym ciągu realizowana będzie kampania public relations, która ma zwrócić uwagę odbiorców na kwestię instalacji okien, drzwi, bram oraz osłon. 

Zupełną nowość w tej edycji stanowi prezentacja idei DOBREGO MONTAŻU w formie sztuki ulicy oraz profil DOBRY MONTAŻ na Instagramie. Od jesieni w działania komunikacyjne zaangażowane będą blogerki wnętrzarskie i lifestylowe. Nie zabraknie również filmu promocyjnego. Projekt, w charakterze Partnerów, wspierają wiodące marki z polskiej branży stolarki budowlanej.

Edukacja branżowa to kluczowy element w strategii spółki KRISPOL. Bardzo cieszymy się, że w ramach kampanii będziemy mogli promować zawód „montera stolarki budowlanej” oraz edukować klientów detalicznych w zakresie wysokiej jakości usług montażowych. Jesteśmy również nastawieni na poszerzanie wiedzy naszych partnerów i ekip montażowych odnośnie prawidłowej instalacji stolarki oraz wsparcie przyszłego rynku usług montażowych. DOBRY MONTAŻ to istotny projekt społeczny, ważny dla całej branży budowlanej. Nasza współpraca dopiero się zaczyna, jednak wierzymy, że przyniesie ona wiele korzyści – mówi Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży Krajowej firmy KRISPOL, jednego z Partnerów DOBREGO MONTAŻU.


Zawód montera stolarki budowlanej? To się opłaca!


DOBRY MONTAŻ to także działania skierowane do profesjonalistów. W wyszukiwarce na stronie www.dobrymontaz.com umieszczone są polecane przez Partnerów punkty dystrybucji, oferujące sprzedaż oraz montaż wyrobów stolarki budowlanej. Dodatkowo wyróżnione są tam DOBRE FIRMY, czyli punkty dystrybucji, cieszące się najlepszą opinią i najwyższym zaufaniem Partnerów kampanii.

Bieżąca odsłona akcji to także współpraca z klasami patronackimi DOBRY MONTAŻ w wybranych szkołach z całej Polski. W ramach kooperacji planowane jest m.in. zorganizowanie szkoleń produktowych dla uczniów, spotkania z ekspertami czy doposażenie szkolnych pracowni. Specjalnie dla uczniów klas patronackich przygotowany zostanie również konkurs. Wiosną 2019 roku rozpocznie się natomiast kampania służąca wsparciu promocji zawodu montera stolarki budowlanej wśród młodzieży. Związek POiD wesprze tym samym szkoły prowadzące rekrutację do klas o profilu „monter stolarki budowlanej". 

Partnerzy najnowszej odsłony DOBREGO MONTAŻU to wiodące marki z branży stolarki budowlanej: AIB, FAKRO, GERDA, HÖRMANN, KLIMAS WKRĘT-MET, KRISPOL, MARCOPOL, PORTA KMI POLAND, PROLINE, ROTO i SOUDAL. Kampanię, w charakterze jej ambasadorów, wspierają profesjonalni monterzy. Towarzyszą jej również patroni medialni i merytoryczni: Instytut Techniki Budowlanej, Polskie Stowarzyszenie Dekarzy czy redakcja oknonet.pl

#dobry_montaz, #montaz_stolarki, #stolarka_otworowa

Zainteresowany? Poproś o ofertę!



Generator zestawień dla dystrybutorów

Generator zestawień dla dystrybutorów

Generator zestawień i Konfiguracje do zestawień to...

Aplikacja Argo w nowej wersji

Aplikacja Argo w nowej wersji

Argo to bezpłatna aplikacja na smartfony i tablety,...

Dobry monter Edmont dołączył do kampanii DOBRY MONTAŻ

Dobry monter Edmont dołączył do kampanii DOBRY MONTAŻ

Najlepsze cechy profesjonalnego montera stolarki...

Mistrzostwa Polski w Szachach Branży Okiennej 2018

Mistrzostwa Polski w Szachach Branży Okiennej 2018

W sobotę 8 grudnia 2018 r., po raz drugi w historii,...

Dr. Hahn prezentuje dwie nowe serie zawiasów w wielu wariantach kolorystycznych

Dr. Hahn prezentuje dwie nowe serie zawiasów w wielu wariantach kolorystycznych

Firma z Mönchengladbach zaprezentuje na BAU 2019 na...



» Więcej na subportalu dostawcy, akcesoria