YAWAL tworzy sieć autoryzowanych punktów sprzedaży stolarki aluminiowej!

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Głównym założeniem programu oknaaluminiowe.pl jest kompleksowa obsługa klientów indywidualnych w zakresie aluminiowych rozwiązań dla domu. Program właśnie oficjalnie wystartował.

O tym, skąd wziął się pomysł na stworzenie programu, opowiadał dyrektor handlowy Yawal, Wojciech Wolnicki: Przeprowadziliśmy analizę rynku i doszliśmy do wniosku, że nasze produkty mogą stanowić remedium na coraz bardziej rygorystyczne wymagania techniczne stawiane architekturze mieszkaniowej oraz odpowiedź na rosnące potrzeby wymagających konsumentów, którzy, kierując się współczesnymi trendami, chcą w swych domach coraz większych przeszkleń i śmiałych projektów.

W ramach programu powstaje ogólnopolska sieć autoryzowanych punktów sprzedaży zakładająca obsługę klienta indywidualnego, począwszy od dokonania pomiarów, przez dobór odpowiednich do stylu architektonicznego rozwiązań, ich sprzedaż i montaż, po serwis gwarancyjny i posprzedażowy. Docelowo do końca 2020 roku powstanie 200 punktów handlowych, pierwsze rozpoczną działalność już wiosną tego br. W ofercie marki oknaaluminiowe.pl znajdują się: okna, drzwi wejściowe i tarasowe, ogrody zimowe, parapety, osłony okienne, elewacje oraz inne konstrukcje, które składają się na wymarzony dom.

W tworzenie sieci zaangażowali się czołowi dostawcy podzespołów służących do produkcji i montażu stolarki aluminiowej. – Wciąż prowadzimy rozmowy z branżą nt. współpracy w dziedzinie rozwoju programu, ale już dziś możemy powiedzieć, że oknaaluminiowe.pl będą bazować na markach, takich jak: IGP, ROTO czy WALA. Nasi monterzy zostaną z kolei wyposażeni w produkty firmy Profix – komentuje Wojciech Wolnicki. 

Już niedługo – niczym grzyby po deszczu – w całej Polsce mają zacząć pojawiać się szyldy z charakterystycznym logo marki.
Zainteresowany? Poproś o ofertę!



Kontakt do redakcji oknonet.pl


Pokazy montażu markizy antysmogowej FAKRO podczas MONTERIADY 2018

Pokazy montażu markizy antysmogowej FAKRO podczas MONTERIADY 2018

Partnerem MONTERIADY 2018 została marka FAKRO, która w...

Jean-Noël Fourel rezygnuje ze stanowiska prezesa Grupy Selena

Jean-Noël Fourel rezygnuje ze stanowiska prezesa Grupy Selena

Jako przyczynę rezygnacji Jean-Noël Fourel wskazał...

Czy aneks kuchenny musi mieć osobne okno?

Czy aneks kuchenny musi mieć osobne okno?

Polski Związek Firm Deweloperskich zwrócił się do...

VENTANA Polska – 10 lat specjalizacji w konstrukcjach nietypowych

VENTANA Polska – 10 lat specjalizacji w konstrukcjach nietypowych

Spółka swoją działalność rozpoczęła równo 10 lat...

D+H Polska partnerem SARP

D+H Polska partnerem SARP

Wraz z 2018 r. D+H Polska przystąpiła do grona...



» Więcej na subportalu dostawcy, akcesoria