Sapa rozpoczyna konsolidację z Hydro

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Proces integracyjny został zaplanowany na 6 miesięcy i oficjalnie rozpoczął się 02.10.2017.

Hydro

Proces integracyjny został zaplanowany na 6 miesięcy i oficjalnie rozpoczął się 02.10.2017.


Rozpoczął się proces scalania marek Sapa i Hydro. Na mocy porozumienia zawartego 10 lipca br. (przeczytaj) Norsk Hydro stało się wyłącznym właścicielem marki Sapa, która będzie teraz częścią tego globalnego koncernu. Proces integracyjny został zaplanowany na 6 miesięcy i oficjalnie rozpoczął się 02.10.2017. 

Przypomnijmy, Sapa od 2013 roku funkcjonowała jako spółka joint venture, której właścicielami były dysponujące równymi udziałami koncerny Orkla i Hydro. Pierwotna umowa pomiędzy obiema firmami przewidywała wspólną własność na co najmniej trzy lata. 10 lipca 2017 roku podjęto decyzję, że Hydro odkupi od Orkla 50% udziałów w Sapa i stanie się wyłącznym właścicielem firmy. Wiadomość ta spotkała się z pozytywnymi reakcjami rynku finansowego i metali oraz prasy międzynarodowej. 

Sapa posiada wyjątkowe połączenie kompetencji i pozycji rynkowej. Wspólnie stworzymy unikatową na świecie ofertę dla naszych klientów i pracowników, którzy pragną rozwijać innowacyjne rozwiązania w zakresie aluminium – mówi Svein Richard Brandtzæg, Prezes i Dyrektor Generalny Hydro. Połączenie tych marek ma ogromne znaczenie dla globalnego rynku aluminium, gdyż w wyniku konsolidacji Hydro będzie posiadało ponad 35 000 pracowników i 30 000 klientów na całym świecie, co uczyni z niego wiodącą siłę w światowej branży aluminiowej. 

Dla zapewnienia ciągłości współpracy z klientami Sapa, biuro planowania integracji (składające się z przedstawicieli obu firm) podjęło decyzję o stopniowym wdrażaniu zmian. Pierwsze z nich pojawiły się już 2 października br. Tego dnia zmienił się logotyp, adres strony internetowej (www.hydroextrusions.com) oraz kanały komunikacji w mediach społecznościowych, a pracownicy Sapa zaczęli funkcjonować pod nowymi adresami e-mail @hydro.com, przy czym dla wygody ich kooperantów, dotychczasowe adresy pozostaną aktywne jeszcze przez rok. Jednocześnie jeszcze przez około 6 miesięcy obecne dane rejestrowe spółki i numery kont pozostaną nadal aktualne. 

W tym czasie władze Hydro będą pracować nad pełnym rebrandingiem marki, którego efekty zobaczymy w II kwartale 2018 roku. 

Zainteresowany? Poproś o ofertę!



Kontakt do redakcji oknonet.pl


Szkolenia wsparciem dla rozwoju firmy – rozmowa z trenerem Krzysztofem Michalakiem

Szkolenia wsparciem dla rozwoju firmy – rozmowa z trenerem Krzysztofem Michalakiem

Krzysztof Michalak to praktyk zagadnień związanych z...

Nowy, mocniejszy kantrygiel drzwiowy od Carl Ras

Nowy, mocniejszy kantrygiel drzwiowy od Carl Ras

Nowy kantrygiel drzwiowy od Carl Ras wykonany został z...

Jeden klucz dla całego domu

Jeden klucz dla całego domu

Ogromne pęki kluczy w kieszeni lub torebce powoli...

Aptekarska precyzja deweloperów

Aptekarska precyzja deweloperów

Sprzedaż nowych mieszkań w 6 największych polskich...



» Więcej na subportalu dostawcy, akcesoria