| Wyświetleń:877

Śniadanie prasowe Deceuninck

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Śniadanie prasowe Deceuninck

fot. Deceuninck

Śniadanie prasowe Deceuninck


Zobacz również:

oknoad

Ekspert Stolarki

Montaż okna na Porothermie

Wegoma Polska relacja z WinDoor-tech 2019

Nowa aplikacja AR - Winkhaus

3x3 - mnożymy korzyści w pakiecie


Śniadanie prasowe Deceuninck

fot. Deceuninck

Śniadanie prasowe Deceuninck

Śniadanie prasowe Deceuninck

fot. Deceuninck

Śniadanie prasowe Deceuninck

W czwartkowy poranek, 17 października 2019 roku, odbyło się pierwsze śniadanie prasowe Deceuninck. Bazą dla rozmów były innowacyjność, design i ekologia, które, jako filary marki Deceuninck, stanowią podstawę filozofii działania firmy i określają kierunek rozwoju jej oferty.


W tym kontekście omówione zostały wdrożone przez firmę rozwiązania, najbliższe plany dalszego rozwoju oraz uchylony został rąbek tajemnicy na temat nowości w ofercie, które już niebawem będą miały swoją odsłonę. Prowadzącym śniadanie był Grzegorz Federowicz – dyr. ds. sprzedaży w Deceuninck. Deceunincka w charakterze gospodarzy reprezentowali także Krzysztof Kalita, Tomasz Chmielarz, Monika Hybza oraz – z ramienia So Easy – Sebastian Jasiński. W charakterze eksperta Deceuninck ds. BIM obecny był architekt Maciej Zuber. 

W przyjemnej, kameralnej atmosferze warszawskiej kawiarni zebrani mieli możliwość usłyszeć o gospodarce zrównoważonego rozwoju, opartej m.in. o ideę recyklingu PVC, jaką realizuje grupa Deceuninck, o znaczeniu designu w projektach marki, takich jak np. zdobywający nagrody Elegante czy o innowacyjnych systemach aluminiowych do okien i drzwi w technologii So Easy, obecnie znanych pod marką Decalu. 

Ważnym akcentem rozmów była także kwestia najbliższych planów Deceuninck związanych z rozwiązaniami BIM oraz istota współpracy w tym zakresie z ekspertem, praktykiem w tej dziedzinie, Maciejem Zuberem. Zainteresowani zadawali mnóstwo szczegółowych pytań, których najwięcej pojawiło się oczywiście podczas nawiązania do nowości i najbliższych planów, które już niebawem będą komunikowane na rynku.

Cieszymy się z tego spotkania, udało się zrealizować jego cel, stworzyć miłą, relacyjną atmosferę i, przede wszystkim, porozmawiać z ludźmi z mediów branżowych o ważnych tematach. Rozmawialiśmy o rozwiązaniach i ofercie Deceuninck w kontekście naszych głównych filarów marki, gdyż tak naprawdę innowacyjność, ekologia i design to dziś, zwłaszcza w tej branży, wartości poszukiwane i chętnie dyskutowane. Usłyszeliśmy wiele ciekawych pytań, które także nam dają do myślenia i pomagają budować dobrą komunikację z mediami i naszymi odbiorcami. Dziękujemy dziennikarzom bardzo za przyjęcie zaproszenia na tę – nową chyba w branży – formułę. Ich obecność i odbiór, którym się z nami podzielili, utwierdza nas w przekonaniu, że to nie będzie ostatnie takie spotkanie – podsumował Grzegorz Federowicz.


#systemy_PVC, #okna_PVC, #systemy_aluminiowe, #okna_aluminiowe

SPRAWDŹ OFERTĘ FIRMY


Webinarium ORGADATA: LogiKal – wszystko o czasach produkcyjnych – powtórka

Webinarium ORGADATA: LogiKal – wszystko o czasach produkcyjnych – powtórka

ORGADATA serdecznie zaprasza do udziału w kolejnym...

Efekt MACO EVO – rewolucja w powlekaniu

Efekt MACO EVO – rewolucja w powlekaniu

Ogromna, choć niemal niewidoczna zmiana: od kilku...

Pracownik ALUPLAST debiutuje w Rajdowych Mistrzostwach Polski Samochodów Terenowych

Pracownik ALUPLAST debiutuje w Rajdowych Mistrzostwach Polski Samochodów Terenowych

Pracownik ALUPLAST, Pan Romek Kiciński, zadebiutował w...

Aluminium w służbie zdrowia – systemy ALUPROF

Aluminium w służbie zdrowia – systemy ALUPROF

W placówkach ochrony zdrowia na co dzień obowiązują...



» Więcej na subportalu dostawcy, akcesoria