| Wyświetleń:3706

25 lat Schüco w Polsce. Historia sukcesu opartego na partnerstwie

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Siedziba Schüco International Polska w Siestrzeni pod Warszawą

fot. Schüco

Siedziba Schüco International Polska w Siestrzeni pod Warszawą


Zespół Schüco International Polska

fot. Schüco

Zespół Schüco International Polska

Szkolenie w siedzibie Schüco International Polska Fot. Schüco

fot. Schüco

Szkolenie w siedzibie Schüco International Polska Fot. Schüco

W tym roku mija ćwierć wieku od otwarcia pierwszej siedziby firmy Schüco International Polska, wiodącego dostawcy systemów fasad, okien i drzwi z PVC-U i aluminium. Od tamtej pory światowa marka o ugruntowanej i stabilnej pozycji rynkowej zyskała szerokie uznanie na polskim rynku, dzięki zrównoważonej strategii rozwoju produktu i usług oraz bliskiej współpracy z partnerami: producentami, architektami i inwestorami.


Dokładnie w kwietniu 1995 roku czterech pierwszych pracowników Schüco International Polska otworzyło biuro w pierwotnej lokalizacji firmy w Łodzi. Przemyślana synergia działań w obszarach produktów z PVC i aluminium, a także oferowanie rozwiązań wyprzedzających potrzeby odbiorców sprawiły, że dziś posiada ona stabilne podstawy finansowe i niezachwianą pozycję rynkową. 

Kamieniem milowym w jej rozwoju było otwarcie w 2010 roku nowoczesnej siedziby w Siestrzeni pod Warszawą, która do tej pory stanowi „namacalną” wizytówkę przyszłościowych technologii powłok budynków marki Schüco. Dziś firma zatrudnia 57 osób, będących najwyższej klasy specjalistami w swoich dziedzinach. W 2021 roku 9 z nich będzie współpracować z marką od 25 lat, a 31 – od dziesięciu. Dzięki ich prawdziwemu entuzjazmowi i konsekwentnej realizacji obranej strategii rozwoju firma tylko w ciągu ostatnich sześciu lat podwoiła swoją sprzedaż na polskim rynku. Jednak, jak podkreślają managerowie firmy, Schüco to coś więcej niż zaangażowani pracownicy. Prawdziwym DNA firmy są wszyscy ludzie, którzy wspólnie pracują nad kolejnymi, ambitnymi wyzwaniami projektowymi i z zaangażowaniem podchodzą do rozwiązywania problemów poprzez innowacje. 

Razem jesteśmy silniejsi


Globalnie marka Schüco zatrudnia 5400 pracowników, jednak prawdziwym „mechanizmem napędowym” przedsiębiorstwa jest sieć 12000 firm partnerskich, projektantów, architektów i inwestorów. To dzięki codziennej współpracy i przewidywaniu trendów powstają nowe technologie oraz rozwiązania, które stanowią odpowiedź na aktualne i jutrzejsze potrzeby branży. Tę filozofię działania widać także na polskim rynku.

Nie osiągnęlibyśmy naszej obecnej pozycji, gdyby nie trwałe, wieloletnie relacje ze współpracującymi z nami producentami, biurami architektonicznymi i inwestorami, z którymi wymieniamy doświadczenia i wypracowujemy najlepsze rozwiązania. Dzięki temu możemy dostarczać im nie tylko dobrej jakości produktów i technologicznego know-how, które pozwalają im stać się konkurencyjnymi, ale także niezbędnego wsparcia doradczego i szkoleniowego – mówi Andrzej Polijaniuk, Dyrektor ds. Marketingu i Produktu w Schüco International Polska.


W swojej siedzibie w Siestrzeni i u klientów firma prowadzi szkolenia teoretyczno-praktyczne dla producentów stolarki oraz architektów, nie tylko z zakresu technologii produkcyjnych, ale także zagadnień projektowych i prawnych. Tylko w ciągu ostatnich czterech lat przeszkolono tu blisko 1000 osób w zakresie systemów aluminiowych i PVC. Firma inwestuje także w przyszłość firm partnerskich, czego przykładem może być akademia szkoleniowa dla managerów firm produkujących stolarkę z PVC i ich następców. Schüco aktywnie współpracuje z architektami i inwestorami, stale rozszerzając swoje kontakty nie tylko poprzez doradztwo personalne, seminaria, konferencje czy webinaria, ale także współorganizację mistrzostw sportowych.

Stabilne filary


U podstaw działań marki od 25 lat pozostaje innowacyjność i konsekwentne udoskonalanie portfolio, zarówno w obszarze produktów z aluminium, jak i PVC-U. Przez ten czas technologie budowlane, wymagania prawne i oczekiwania rynku ulegały wielu zmianom, dlatego strategia firmy opierała się zawsze na przewidywaniu przyszłych potrzeb odbiorców i byciu o krok dalej niż inni. Jednocześnie podchodziła do formułowania swoich strategii w sposób holistyczny, oferując nie tylko nowoczesne systemy, ale także narzędzia ułatwiające producentom codzienną pracę. 

Działamy w dwóch różnych segmentach, jakimi są produkty z aluminium i PVC-U. To różne rynki i doświadczenia, które dzisiaj świetnie się uzupełniają. W obydwu tych segmentach podejście do rozwijania produktów i usług jest podobne. Wciąż poszukujemy innowacji, ukierunkowanych nie tylko na poprawę komfortu i parametrów technicznych, ale też ułatwienie procesów produkcji i projektowania. Wszystkim naszym partnerom oferujemy kompleksowe platformy i rozwiązania cyfrowe na miarę obecnych czasów. Ta komplementarność daje nam solidne, stabilne podstawy rozwoju i pozwala patrzeć w przyszłość nawet pomimo kryzysów – podkreśla Andrzej Polijaniuk.


Dywersyfikacja portfolio i spójna strategia oparta na dostarczaniu sprawdzonej jakości, niezawodnych oraz innowacyjnych rozwiązań pozwoliły wypracować firmie przez wszystkie te lata ekonomiczną stabilność i samowystarczalność pod względem finansowym. Jeszcze w tym roku planowane jest wprowadzenie na rynek nowych systemowych rozwiązań Schüco w obszarze stolarki z aluminium i PVC-U.

#profile_PVC, #systemy_PVC, #okna_PVC

SPRAWDŹ OFERTĘ FIRMY

Strona główna | Oferta | Publikacje | Sieć sprzedaży - kontakt | Praca

Schüco International Polska Sp. z o.o.

96-321 Siestrzeń, Gm. Żabia Wola.
ul. Żelechowska 2
tel.: +48 / 46 858 32 00
Fax: + 48 / 46 858 32 01
e-mail: schueco@schueco.pl
http://www.schueco.pl
https://www.facebook.com/schueco



Zautomatyzowany system wydawania towaru w PONZIO

Zautomatyzowany system wydawania towaru w PONZIO

Zwiększone możliwości magazynowania profili oraz...

ALUPROF z drugim wydaniem albumu trendów AluBOOK

ALUPROF z drugim wydaniem albumu trendów AluBOOK

Wychodząc naprzeciw nowym wyzwaniom, jakie przyniosła...

AXOR ALU – okucia skrojone na miarę systemów aluminiowych

AXOR ALU – okucia skrojone na miarę systemów aluminiowych

Okucia do profili aluminiowych AXOR ALU łączą...

Zarysowania powierzchni lakierowanych w czasie prefabrykacji? Yawal znalazł na to sposób

Zarysowania powierzchni lakierowanych w czasie prefabrykacji? Yawal znalazł na to sposób

Nawet najbardziej ostrożne obchodzenie się z profilami...

Rusza oryginalna kampania marketingowa SIEGENIA

Rusza oryginalna kampania marketingowa SIEGENIA

W pięciu zabawnych filmikach firma SIEGENIA prezentuje...



» Więcej na subportalu dostawcy, akcesoria