| Wyświetleń:3351

Deceuninck zaprasza na swoje wirtualne stoisko

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Deceuninck zaprasza na swoje wirtualne stoisko

fot. Deceuninck

Deceuninck zaprasza na swoje wirtualne stoisko


Deceuninck zaprasza na swoje wirtualne stoisko

fot. Deceuninck

Deceuninck zaprasza na swoje wirtualne stoisko

Deceuninck zaprasza na swoje wirtualne stoisko

fot. Deceuninck

Deceuninck zaprasza na swoje wirtualne stoisko

Dla Deceuninck, jednego z wiodących producentów profili PVC i aluminiowych do okien i drzwi, targi Fensterbau Frontale miały być okazją do europejskiej premiery nowej serii Elegant wraz z towarzyszącą jej prezentacją innowacji produktowych: COR i ThermoFibry. Tymczasem pandemia COVID-19 zmusiła całą branżę do zmiany planów. 


Deceuninck wykorzystał alternatywną drogę do zaprezentowania swoich premier w równie atrakcyjny i, co najważniejsze, bezpieczny sposób, zapraszając klientów za pomocą wirtualnej rzeczywistości do spaceru po swoim stoisku i szczegółowego zapoznania się z szerokim portfolio produktów marki. 

Stoisko z ekspozycją rozwiązań i produktów, które miało zostać zaprezentowane podczas targów Fensterbau Frontale, zostało „przeniesione” do świata online. Dzięki użyciu nowoczesnej technologii, za pomocą jednego kliknięcia w link przenosimy się do interaktywnego showroomu Deceuninck, w którym można bliżej zapoznać się przy poszczególnych stanowiskach z nowościami Deceuninck. 

I tak, jedno z nich poświęcone jest innowacyjnej platformie iCOR oraz całej serii Elegant, z nowymi ramami i skrzydłami. Przy innym stanowisku można znaleźć informacje o technologii wzmocnień włóknem szklanym ThermoFibra i o wzmocnieniu termicznym Forthex, a przy kolejnym, o rozwiązaniach do systemów roletowych, Protex 2.0 czy Storbox, a także poznać innowacyjny system tarasowy Twinson Click. Jest także część stoiska poświęcona prezentacji systemów Deceuninck Aluminium. Jest to prezentacja kompleksowej, bogatej oferty rozwiązań od Deceuninck, odpowiadających na dzisiejsze i nadchodzące potrzeby rynku. Nie zabrakło także miejsca na zaprezentowanie działań i wysiłków, jakie Deceuninck wkłada w zrównoważony rozwój.

Sytuacja, w której się znajdujemy, uczy nas elastyczności i mobilizuje do wdrażania nowych rozwiązań. Jesteśmy świadomi, jak dużą rolę odgrywa obecnie komunikacja online z klientami. Jej wpływ na sprzedaż jest silniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wiemy, że „nowa normalność” tak naprawdę jest tu i teraz, dlatego bardzo zależało nam na tym, żeby wirtualne stoisko Deceuninck było jak najbardziej realne i możliwie namacalne. Spacer po nim jest bardzo intuicyjny – panel nawigacji pomaga w przemieszczaniu się pomiędzy poszczególnymi sektorami produktowymi, a odpowiednio wyeksponowane tool tipy pozwalają zapoznać się ze szczegółami danego produktu. Platforma została zaprojektowana tak, aby wszystko działało bez zarzutu na desktopach, tabletach i na smartfonach – mówi Monika Hybza, Marketing Coordinator z Deceuninck Poland. 


Nieodłącznym, a nawet bazowym elementem tradycyjnej formuły targów są rozmowy i dyskusje, które w wirtualnej rzeczywistości mogą stanowić wyzwanie. Deceuninck zadbał i o ten aspekt. Odwiedzający mogą kliknąć przycisk „Contact Us” i napisać wiadomość bezpośrednio do przedstawicieli firmy, aby szerzej zapoznać się z ofertą produktową czy umówić na rozmowę.

Aby przenieść się do wirtualnego świata Deceuninck, wystarczy kliknąć link: www.fensterbaufrontale2020.deceuninck.com 

#systemy_PVC, #okna_PVC, #okna_Elegant

SPRAWDŹ OFERTĘ FIRMY


Zautomatyzowany system wydawania towaru w PONZIO

Zautomatyzowany system wydawania towaru w PONZIO

Zwiększone możliwości magazynowania profili oraz...

ALUPROF z drugim wydaniem albumu trendów AluBOOK

ALUPROF z drugim wydaniem albumu trendów AluBOOK

Wychodząc naprzeciw nowym wyzwaniom, jakie przyniosła...

AXOR ALU – okucia skrojone na miarę systemów aluminiowych

AXOR ALU – okucia skrojone na miarę systemów aluminiowych

Okucia do profili aluminiowych AXOR ALU łączą...

Zarysowania powierzchni lakierowanych w czasie prefabrykacji? Yawal znalazł na to sposób

Zarysowania powierzchni lakierowanych w czasie prefabrykacji? Yawal znalazł na to sposób

Nawet najbardziej ostrożne obchodzenie się z profilami...

Rusza oryginalna kampania marketingowa SIEGENIA

Rusza oryginalna kampania marketingowa SIEGENIA

W pięciu zabawnych filmikach firma SIEGENIA prezentuje...



» Więcej na subportalu dostawcy, akcesoria