| Wyświetleń:3353

Aperto – koncept, który ma zmienić oblicze outdooru

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Nazwa Aperto wywodzi się z języka włoskiego i oznacza dosłownie „otwarte”. To pomysł, który zakłada stworzenie otwartej przestrzeni na zewnątrz, która będzie funkcjonować jak „przedłużenie” domu. Dzięki elastycznie konfigurowanym wariantom zadaszeń i przeszkleń, we współpracy z włoskimi markami Corradi i Shadelab, można wydzielić strefy o konkretnym przeznaczeniu. 


Aperto Kitchen to koncepcja całorocznej kuchni outdoorowej pod pergolą, z której można korzystać niezależnie od pogody. Pod zadaszeniem można umieścić wszystkie sprzęty, których będziemy potrzebować do przygotowania posiłku na zewnątrz: kuchenka, zlew, a nawet lodówka. Grillowanie na świeżym powietrzu bez biegania między domem a ogrodem? Teraz to możliwe. 

Kolejna z zaproponowanych stref to Aperto Spa – odpowiedź na niezrealizowane marzenia o domowej strefie wellness. W Aperto Spa może znaleźć się chociażby miejsce na ogrodowe jacuzzi czy stół do masażu. Strefa Spa przenika się z Aperto Relax, które również zakłada stworzenie miejsca wypoczynku poza domem. Także tutaj aranżacja przestrzeni pod pergolą jest ograniczona tylko naszą wyobraźnią. W koncepcji Aperto strefa Relax to miejsce wypełnione wygodnymi meblami outdoorowymi, które zachęcają do spędzania czasu w ogrodzie z najbliższymi. To także miejsce, gdzie można uciec od domowego zgiełku i zaszyć się z książką i kieliszkiem wina, rozkoszując się urokiem czasu spędzonego na świeżym powietrzu. 

Ostatnia ze stref jest dedykowana dla ludzi aktywnych fizycznie, którzy marzą o całorocznej siłowni we własnym ogrodzie. To także rozwiązanie, które może sprawdzić się w otoczeniu hoteli – np. jako uzupełnienie siłowni wewnętrznej czy po prostu przestrzeń do uprawiania fitnessu czy jogi. 

Wszystkie te zastosowania przekonują do tego, że Aperto to innowacyjny pomysł na zagospodarowanie otoczenia poza domem, które może stać się strefą o przeznaczeniu „mieszkalnym”. Przewagą tego rozwiązania jest pełna personalizacja – zarówno samego zadaszenia, jak i aranżacji stworzonego w ten sposób „wnętrza”. Tak zrodził się pomysł na Aperto Wall – propozycję personalizowania ścianek pergoli strukturalną okładziną ścienną. Dzięki wykorzystaniu okładziny można odnieść wrażenie, że strefy Aperto stają się jeszcze przytulniejsze. 

Marka Aperto rozwija się w oparciu o nowoczesny model biznesowy, zakładający partnerstwo, a nie zależność szef-podwładny. Ideą założycieli było stworzyć drużynę Aperto – reprezentację marki w całym kraju. To tak naprawdę jeden biznes – jeden organizm, gdzie kumuluje się energia do działania, mnoży się wspólne korzyści i sukcesy. Już na starcie w budowanie marki Aperto zaangażowało się pięciu partnerów, tworząc wyłączne oddziały w danym regionie: Warszawa, Gdańsk, Katowice, Wrocław i Lublin. Partnerzy, którzy zdecydowali się na prowadzenie oddziałów Aperto mają do dyspozycji wspólne narzędzia:

» stronę internetową oraz prężnie prowadzone media społecznościowe, a także zagwarantowaną obecność w mediach branżowych;

» kanały dotarcia do architektów (newsletter, blog, eventy, artykuły sponsorowane);

» program do wycen;

» profesjonalna realizacja foto/video z wybranych zleceń;

» aplikacja do tworzenia podglądu wirtualnej rzeczywistości (ang. Augmented Reality);

» możliwość korzystania ze wspólnej identyfikacji wizualnej (projekt strony, projekt katalogu, branding Aperto w salonach regionalnych).

Drużyna Aperto dynamicznie się rozwija. W dalszym ciągu poszukiwani są Partnerzy chętni do objęcia regionu, w którym nie działa jeszcze oddział Aperto. W przypadku zainteresowania nawiązaniem współpracy biznesowej można zwrócić się bezpośrednio do oddziału centralnego w Warszawie (konrad@aperto.pl). 

Działania Aperto wspiera osobowość telewizyjna, jedna z najbardziej rozpoznawalnych postaci polskich mediów   Omenaa Mensah. Od wielu lat jest ona kojarzona z dobrym wzornictwem i wyszukanym designem. 

#pergole, #osłony_słoneczne

SPRAWDŹ OFERTĘ FIRMY


Spotkanie z pasją z cyklu VITOexTrEAM

Spotkanie z pasją z cyklu VITOexTrEAM

Spotkania z pasją VITOexTrEAM to cykl, który trwa od 5...

OKNOPLAST partnerem akcji charytatywnej „Aktywnie dla dzieciaków”

OKNOPLAST partnerem akcji charytatywnej „Aktywnie dla dzieciaków”

24 września ruszyła charytatywna akcja „Aktywnie dla...

System iCOR nagrodzony

System iCOR nagrodzony

Wyjątkowy system iCOR marki Deceuninck po raz kolejny...

MACO nawiązuje współpracę z firmą PAGEN

MACO nawiązuje współpracę z firmą PAGEN

W ostatnich tygodniach MACO Polska nawiązało...

Aluplast – Budowlana Marka Roku 2020

Aluplast – Budowlana Marka Roku 2020

W kategorii „Profile okienne z PVC” za sukcesy w...



» Więcej na subportalu Najnowsze wieści z branży