| Wyświetleń:3390

Ensinger stawia na największe na świecie targi BAU

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Matthias Rink, kierownik ds. sprzedaży profili insulbar firmy Ensinger

fot. Ensinger

Matthias Rink, kierownik ds. sprzedaży profili insulbar firmy Ensinger


Specjalista w dziedzinie profili izolacyjnych do energooszczędnych okien, drzwi i elewacji chce pogłębić dialog poprzez kontakt osobisty i rozwiązania cyfrowe.


Kryzys wywołany koronawirusem miał przy tym istotne znaczenie i nie został on jeszcze zażegnany. Sytuacja ta wyzwoliła niesamowity potencjał energii i kreatywność. 

Szczególnie teraz możliwe są zmiany, które będą kształtowały przyszłość w branży budowlanej – mówi Matthias Rink, kierownik ds. sprzedaży profili insulbar firmy Ensinger. – Bezpośrednia komunikacja z obecnymi oraz nowymi partnerami jest dla nas bardzo ważna. Dlatego w styczniu będziemy znowu obecni na targach w Monachium. BAU to czołowe na świecie targi, oferujące niepowtarzalną platformę dialogu, którą będziemy rozwijali również dzięki rozwiązaniom cyfrowym.


Zmiany klimatu i ochrona zasobów


Podczas targów BAU nie będzie brakować tematów do rozmów, jeśli chodzi o zrównoważone rozwiązania w takich kwestiach, jak wyzwania zmiany klimatu lub zasoby i recykling. Ensinger uważany jest za godnego zaufania i solidnego partnera. W 1977 roku ten specjalista w dziedzinie tworzyw sztucznych wprowadził na rynek międzynarodowy pierwszy profil seryjny przekładki izolującej termicznie do profili metalowych ram okien, drzwi i elewacji. Do dziś firma oferuje produkty odpowiadające prawie każdym wymaganiom.

Poza szerokim asortymentem standardowym mostków izolacyjnych insulbar®, firma Ensinger oferuje indywidualne rozwiązania i innowacje, takie jak nieprzesuwne profile do drzwi oraz szczególnie energooszczędne i zrównoważone systemy – na przykład profile insulbar RE wykonane z czystego, pochodzącego z recyklingu poliamidu. Deklaracja środowiskowa produktu (EPD) czy certyfikat „Cradle to Cradle Material Health” są potwierdzeniem sprawdzonych danych.

Digitalizacja w dialogu


Dane są od dawna częścią produktu – wyjaśnia Matthias Rink. – Transformacja cyfrowa przenika również do usług i komunikacji. Niesie ona ze sobą ogromne korzyści, z których korzystamy podczas kryzysu wywołanego przez koronawirusa i będziemy korzystać również po jego zażegnaniu. Dlatego też na naszym stoisku na targach BAU oraz wirtualnie kładziemy szczególny nacisk na cyfrowy dialog w celu wzmocnienia indywidualnej komunikacji z zainteresowanymi i klientami na całym świecie.


#insulbar, #profile_izolacyjne, #mostki_izolacyjne, #profile_dystansowe, #Nufringen

SPRAWDŹ OFERTĘ FIRMY


ML System postuluje optymalizację współczynnika opustu w PV

ML System postuluje optymalizację współczynnika opustu w PV

ML System postuluje skalkulowanie rozliczeń w taki...

Unilink Poland i wdrożenie pierwszego w Polsce centrum FOM Industrie LMX650

Unilink Poland i wdrożenie pierwszego w Polsce centrum FOM Industrie LMX650

Unilink Poland z Wrześni wziął udział we wdrożeniu...

Zmiany w funkcjonowaniu VITO Polska

Zmiany w funkcjonowaniu VITO Polska

Po 20 latach nadchodzi czas na zmiany. Od 1 września...

Reveal Slide – nowy produkt OknoPlus

Reveal Slide – nowy produkt OknoPlus

Po wiosennej premierze okna Reveal, wraz z początkiem...

Apartamentowiec 611 West 56th Street w systemach ALUPROF

Apartamentowiec 611 West 56th Street w systemach ALUPROF

W Nowym Jorku powstaje apartamentowiec, będący...



» Więcej na subportalu Najnowsze wieści z branży