| Wyświetleń:3197

Dumny Dekarz - akcja zbliża się do końca

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Dobiega końca druga edycja akcji #DumnyDekarz, której celem jest popularyzacja dekarstwa.  Inicjatywa mierzy się z wyzwaniem, którym jest zainteresowanie młodego pokolenia tym zawodem, integrując równocześnie środowisko dekarskie i wspierając adeptów rzemiosła. Jak możesz pomóc? W tym roku to wyjątkowo proste!


Osoby związane z branżą dekarską mogą zagłosować na jeden z trzech projektów, związanych bezpośrednio z przygotowywaniem kolejnej generacji do podjęcia się tego zawodu. Za każdy oddany głos marka Dakea, producent okien dachowych i pomysłodawca projektu, przekaże 10 zł na inicjatywę, którą wybierze większość głosujących. Czy będą to stypendia dla najlepszych uczniów klas dekarskich, specjalistyczne szkolenia czy promocja zawodu w czasie rekrutacji do szkół, dowiemy się już w październiku, na stronie www.dumnydekarz.pl

Drugą formą oddania głosu profesjonalistom jest stworzenie oficjalnego fanpage’a akcji na Facebooku, gdzie zawodowi dekarze chętnie wymieniają się poglądami, biorą udział w ankietach czy chwalą się swoimi realizacjami. Ważnym punktem tej inicjatywy jest budowanie poczucia przynależności do tej wyjątkowej grupy zawodowej, poprzez integrację środowiska dekarskiego i możliwość swobodnego wypowiadania się. Profil akcji #DumnyDekarz dostępny jest pod adresem https://www.facebook.com/dumnydekarz

Akcji towarzyszy również kolejne wydanie branżowego rocznika – Dekarze 1/2020, stanowiący zbiór wywiadów z profesjonalistami, w których zdradzają m.in. dlaczego zostali dekarzami, jak zmienił się rynek, co lubią najbardziej w swojej pracy oraz co chcieliby przekazać początkującym. Publikacja jest dostępna za darmo w wersji cyfrowej na stronie internetowej akcji – www.dumnydekarz.pl
#dumny_dekarz, #dachowe

Zainteresowany? Poproś o ofertę!



Spotkanie z pasją z cyklu VITOexTrEAM

Spotkanie z pasją z cyklu VITOexTrEAM

Spotkania z pasją VITOexTrEAM to cykl, który trwa od 5...

OKNOPLAST partnerem akcji charytatywnej „Aktywnie dla dzieciaków”

OKNOPLAST partnerem akcji charytatywnej „Aktywnie dla dzieciaków”

24 września ruszyła charytatywna akcja „Aktywnie dla...

System iCOR nagrodzony

System iCOR nagrodzony

Wyjątkowy system iCOR marki Deceuninck po raz kolejny...

MACO nawiązuje współpracę z firmą PAGEN

MACO nawiązuje współpracę z firmą PAGEN

W ostatnich tygodniach MACO Polska nawiązało...

Aluplast – Budowlana Marka Roku 2020

Aluplast – Budowlana Marka Roku 2020

W kategorii „Profile okienne z PVC” za sukcesy w...



» Więcej na subportalu Najnowsze wieści z branży