| Wyświetleń:3740

GEALAN: Widzę to, co Ty widzisz!

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

GEALAN: Widzę to, co Ty widzisz!

fot. GEALAN | GEALAN: Widzę to, co Ty widzisz!

Od połowy 2021 roku GEALAN testuje okulary z transferem danych. Kamera, w którą wyposażone są okulary, w czasie rzeczywistym przekazuje do drugiej osoby to, co dokładnie widać przez okulary. Technologia pozwala zaoszczędzić czas na długie podróże na przykład na szkolenia czy doradztwo techniczne i umożliwia udzielenie natychmiastowego wsparcia w pilnych przypadkach.


Obecnie w niemieckim zakładzie GEALAN w Oberkotzau mamy w użyciu trzy egzemplarze okularów i intensywnie je testujemy – wyjaśnia Kay Sommermann z centrum badawczego GEALAN. – W najbliższej przyszłości naszym celem jest wyposażenie każdego oddziału GEALAN w okulary z transferem danych, gdzie zintegrowana kamera przekazuje obraz, a mikrofon dźwięk. Oba mogą być również nagrywane. Osoba nosząca okulary również otrzymuje informacje; umożliwia to mini-monitor umieszczony w polu widzenia.


GEALAN: Widzę to, co Ty widzisz!

Okulary pracują na systemie operacyjnym Android i można zainstalować na nich różnorodne aplikacje i komunikatory, takie jak Webex, dzięki czemu osoba nosząca okulary może wziąć udział w spotkaniu online. Wówczas pozostali uczestnicy spotkania widzą to, co aktualnie pokazuje kamera okularów. Malutki monitor okularów powiela ten obraz dla osoby noszącej okulary. 

Dzięki temu mogę sprawdzić, co widzą inni uczestnicy i w razie potrzeby dostosować obraz – wyjaśnia Kay Sommermann. – Obraz na monitorze nie rozprasza uwagi. Jest łatwy do zauważenia, gdy się na nim skupiam, ale łatwo go również wygasić, gdy potrzebuję zwrócić uwagę na to, co dzieje się przed okularami.


Okulary z transferem danych są bardzo pomocne, gdy pilne naprawy muszą być przeprowadzone w odległych miejscach lub gdy pojawiają się problemy, nad których rozwiązaniem eksperci mogą zarządzać zdalnie z dowolnego miejsca na świecie. 

Kay Sommermann podaje przykłady: Dzięki okularom pracownik GEALAN, np. w Polsce, może zajrzeć do szafy rozdzielczej pełnej kabli i połączeń, a inny pracownik w Niemczech poprowadzi go krok po kroku przez niezbędne czynności, które rozwiążą problem. Nawet w przypadku skomplikowanych reklamacji klient uzyskuje kompleksowe wsparcie (dźwięk i wizja) w czasie rzeczywistym. Pozwala to zaoszczędzić czas na dalekie podróże.


Na razie okulary nie są jeszcze w powszechnym użyciu, dlatego zazwyczaj potrzebujemy dwóch dni, aby wysłać okulary do klienta. Jest to i tak znacznie mniej czasochłonne i tańsze niż organizowanie wizyt specjalistów. Aby bezproblemowo korzystać z okularów, niezbędne jest stabilne łącze internetowe, ponieważ okulary filmują, transportują i zapisują dane w bardzo wysokiej rozdzielczości – wyjaśnia Kay Sommermann.


#ProfilePVC, #SystemyPVC, #OknaPVC, #Rzgow

SPRAWDŹ OFERTĘ FIRMY

Strona główna | Oferta | Publikacje | Sieć sprzedaży - kontakt | Praca

GEALAN POLSKA Sp. z o.o.

95-030 Rzgów
ul. Rudzka 31
tel.: 042 2252130
Fax: 042 2252135
e-mail: info@gealan.pl
https://www.gealan.de/pl/





» Więcej na subportalu Najnowsze wieści z branży