| Wyświetleń:637

Rebranding i rozwój marki Skylight

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Rebranding i rozwój marki Skylight

fot. DOBROPLAST

Rebranding i rozwój marki Skylight


Rebranding i rozwój marki Skylight

fot. DOBROPLAST

Rebranding i rozwój marki Skylight

„Jedyną rzeczą stałą jest zmiana a statyczność jest wrogiem rozwoju” – te wypowiedziane kiedyś mądre słowa stały się motorem napędzającym do zmian, jakie zachodzą obecnie w postrzeganiu jednej z podstawowych marek w portfolio Dobroplast – okien dachowych Skylight. O rozwoju tej marki opowiada Emilia Hryniewicka, Sales Manager Roof Windows and PVC profiles w DOBROPLAST.


Marka Skylight jest obecna na rynku okien dachowych już od 11 lat. Swoją historię rozpoczęła od produkcji w niewielkim zakładzie produkcyjnym w Lubartowie. Dzięki znalezieniu niszy rynkowej sprzedaż i produkcja osiągały coraz lepsze wyniki, które pozwoliły na znaczący rozwój mocy produkcyjnych i potrzebę zwiększenia powierzchni produkcyjnej. W związku z tym, w roku 2012 zakład został przeniesiony do Lublina przy ulicy Vetterów, gdzie po dzień dzisiejszy są produkowane okna Skylight. 

Rynek okien dachowych jest dużym wyzwaniem dla producentów o mniejszej skali działalności. Jest światem bardzo hermetycznym, gdzie zasady są dyktowane głównie przez największych producentów o globalnym zaciągu działania. To oni wyznaczają nowe trendy, wprowadzają nowości, za którymi podążają pozostali –  i więksi, i mniejsi producenci –  ale, co najważniejsze, kształtują marketing oraz opinię konsumentów na temat okien dachowych. Dlatego, nie pozostając bierni, chcemy wyznaczać własną ścieżkę rozwoju marki Skylight. Nie jesteśmy liderem, ale nie chcemy też być naśladowcą – zależy nam na jeszcze silniejszym ugruntowaniu naszej pozycji rynkowej i niszy, w którą się wpisaliśmy. Jak to robimy?

Na wstępie, warto wspomnieć czym jest wspomniany rebranding. Pokrótce można to opisać jako proces transformacji wszystkich elementów marki, takich jak oferowane produkty i usługi, jakość obsługi oraz sposób komunikacji – w tym wygląd logo, aby osiągnąć lepszą pozycję marki na rynku. W naszym jednak przypadku, rok 2019 będzie poświęcony aspektom marketingowym marki. Proces zmian produktu i wprowadzania bardzo dla nas ważnych nowości technologicznych został bowiem zaplanowany na 2020 roku, o czym chętnie poinformujemy w najbliższym czasie. 

Rebranding marki Skylight wiąże się przede wszystkim ze zmianą logotypu okien dachowych. Jest on obecnie spójny z logotypem Dobroplast oraz marek okien elewacyjnych, które uległy temu procesowi nieco wcześniej niż okna dachowe. Oczywiście na zmianie logotypu nie poprzestajemy. Stał się on wręcz idealnym pretekstem do przygotowania nowych materiałów marketingowych, takich jak katalog i cennik okien dachowych Skylight. Nowa wersja katalogu dostępna jest już zarówno na oficjalnej stronie internetowej Dobroplast, jak i w formie drukowanej. Nowy katalog zawiera wysokiej jakości zdjęcia produktowe, dzięki czemu można dostrzec detale okien Skylight oraz ich największe zalety, wśród których, jako podstawową, należy wymienić nieporównywalną z innymi materiałami wysoką odporność materiału PVC na starzenie, czynniki zewnętrzne oraz wygodę użytkowania nie wymagającą żadnych zabiegów konserwacyjnych od użytkownika okna. Odświeżeniu uległa także treść publikowanych przez nas materiałów marketingowych, aby jeszcze bardziej podkreślić zalety użytkowania oraz pozytywne aspekty wizualne naszych okien. 

Customer first! W myśl tej zasady chcieliśmy, aby rebranding marki Skylight pomógł także naszym partnerom handlowym w rozwoju sprzedaży okien, a zarazem ułatwił docieranie do nowych, potencjalnych odbiorców. W związku z tym już niebawem będziemy mogli zaoferować im nowoczesne rozwiązanie prezentacji okna dachowego w ich punktach sprzedaży. Prostota i elegancja – to główne cechy nowej ekspozycji, która ma za zadanie jeszcze mocniej zaznaczyć naszą obecność na rynku. Dzięki instalacji ekspozycji w punktach sprzedaży okien dachowych końcowy użytkownik okna może dokonać świadomego wyboru marki Skylight – poprzez obejrzenie okna oraz sprawdzenie jego funkcjonalności i wygody użytkowania. Już niebawem w naszym showroomie pojawi się wersja prototypowa stojaka i mamy nadzieję, że przypadnie ona do gustu naszym partnerom biznesowym. 

Liczymy, że zachodzące zmiany w obrębie marki Skylight pomogą nam uatrakcyjnić ten produkt oraz zaowocują zwiększeniem sprzedaży tej gałęzi stolarki produkowanej przez Dobroplast. 

#okna_dachowe, #okna_PVC

SPRAWDŹ OFERTĘ FIRMY


Model ETERNITY w ofercie produktów premium od PLASTIXAL

Model ETERNITY w ofercie produktów premium od PLASTIXAL

Do kolekcji okien firmy PLASTIXAL w klasie premium...

Projekt w szacie COOL – wakacyjna promocja OknoPlus

Projekt w szacie COOL – wakacyjna promocja OknoPlus

Jak obniżyć temperaturę w domu w słoneczny, gorący...

OKNOPLAST Złotą Budowlaną Marką Roku 2020

OKNOPLAST Złotą Budowlaną Marką Roku 2020

Jakość i doświadczenie marki OKNOPLAST zostały po raz...

Wybieramy okna do domu w stylu tradycyjnym i nowoczesnym

Wybieramy okna do domu w stylu tradycyjnym i nowoczesnym

Stworzenie pełnej aranżacji polega na odpowiednim...

Okna w domu a strony świata

Okna w domu a strony świata

W całym procesie planowania budowy niezwykle istotne...



» Więcej na subportalu okna