| Wyświetleń:2501

Renowa24.pl – szeroka oferta materiałów budowlanych z naciskiem na stolarkę otworową

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

AB Bechcicki to jeden z największych dystrybutorów materiałów budowlanych w Polsce, który został założony przez Adama Bechcickiego 22 lata temu. W 2010 roku powstał sklep internetowy Renowa24.pl, aby sprzedawać wiele różnych produktów z branży budowlanej, w tym szczególnie szeroką ofertę okien dachowych oraz akcesoriów kompatybilnych. Rozmawiamy z Panią Agnieszką Ostrowską, współtwórczynią sklepu internetowego i ekspertką ds. okien dachowych, oraz z Panem Klaudiuszem Bechcickim, wiceprezesem firmy AB Bechcicki.


Katarzyna Wytwer: W jakich okolicznościach powstał sklep Renowa24.pl i jak wyglądały jego początki?

Agnieszka Ostrowska: Długoletnie doświadczenie w branży budowlanej pozwoliło firmie stworzyć nowoczesny sklepy internetowy, w którym oferujemy szeroki asortyment największych producentów okien dachowych i akcesoriów na świecie: Velux, Fakro, RoofLite oraz wiele innych, wysokiej jakości produktów do aranżacji poddasza i budowy dachu.

Prace nad budową sklepu trwały kilka miesięcy i wymagały maksymalnej koncentracji i zaangażowania w projekt. W tamtym czasie niewiele firm budowlanych prowadziło sprzedaż online, więc stworzyliśmy innowacyjny koncept na rynku. Projekt wymagał od nas spójności działań na wielu płaszczyznach i kreowaniu wszystkiego od podstaw. Uważamy, że nasz sklep był prekursorem w branży i kolejni gracze na rynku wzorowali się na naszych pomysłach i działaniach.

K.W: Co wyróżnia sklep Renowa24.pl?

A.O.: Renowa24.pl to sklep ogólnobudowlany, ale jest znany z wysokiej specjalizacji w niektórych kategoriach, w tym zwłaszcza w zakresie oferty okien dachowych oraz akcesoriów do okien, dachów i poddaszy. Artykuły, informacje, porady i karty produktów publikowane w naszym sklepie są cennym źródłem wiedzy dla wykonawców, dekarzy, deweloperów, a także wielu klientów detalicznych. Każdy znajdzie w naszym sklepie produkt skrojony pod indywidualne potrzeby. Oferta asortymentu jest bogata pod względem ilości marek, a także modeli czy rozmiarów. Każdy, kto jest zainteresowany doradztwem lub indywidualną wyceną, może do nas zadzwonić lub napisać; nad ofertami dla klientów czuwa zespół wykwalifikowanych handlowców, którzy profesjonalnie poprowadzą przez proces zakupowy.  

Cechy: doświadczenie, wiedza i kompetencje w sprzedaży okien; dostępność oferty; czas realizacji zamówienia; elastyczność; konkurencyjne ceny; szerokość oferty.

K.W.: Jakie produkty znajdziemy w ofercie sklepu i co je wyróżnia?

A.O.: W ofercie naszego sklepu mamy bogatą gamę produktów. Mamy w sprzedaży asortyment najbardziej rozpoznawalnego na świecie, duńskiego producenta okien dachowych – VELUX. Nie brakuje także produktów rodzimej, polskiej firmy Fakro, produkującej okna dachowe, schody, rolety i inne z główną siedzibą w Nowym Sączu. 

Jesteśmy także producentem okien marki Magnetic Neo, która jest przygotowana pod wysokie oczekiwania naszych klientów, ale w bardzo przystępnych cenach. Na szczególną uwagę zasługują okna Magnetic Premium w opcji drewno i PVC z 3-szybowym pakietem, które są aktualnie niekwestionowanym trendem na polskim rynku. Poza oknami Magnetic, można w sklepie nabyć schody strychowe Magnetic w 5 różnych modelach i dwóch wiodących na rynku rozmiarach. O ofercie sklepu posiadamy również w bardzo konkurencyjnej cenie okna dachowe z plastiku polskiego producenta Dobroplast. Posiadamy także szeroką ofertę produktów marki RoofLite i Balio.

K.W.: Do kogo skierowana jest oferta?

Klaudiusz Bechcicki:

» Konsumenci – inwestorzy indywidualni budujący dom.
» Konsumenci remontujący domy, mieszkania, pokoje. 
» Konsumenci wykańczający dom, mieszkanie, przybudówkę, garaż etc. 
» Konsumenci adaptujący poddasze.
» Wykonawcy (dekarze, tynkarze, ekipy budowlane) poszukujący produktów i ofert w sieci.

K.W.:  Jak Wam upływa 2019 rok?

A.O.: Obecny rok 2019 oceniamy bardzo dobrze, uzyskaliśmy wzrost w wielu kategoriach produktów, zwłaszcza w oknach, zarówno w marce własnej Magnetic Neo, jak i w sprzedaży marek Velux, Fakro, RooflLite i Balio.

K.W.: Jakie macie plany na przyszłość?

A.O.: Obecnie bardzo mocno zwiększamy ofertę produktową – wprowadzamy wiele modeli produktów różnych marek, wiele różnych konfiguracji oraz opcji dla klienta (rozmiary, kolory, akcesoria). Ciągle rozwijamy nasz sklep renowa24.pl o nowe funkcjonalności. Wprowadzamy nowe rozwiązania, takie jak kalkulatory czy konfiguratory, aby ułatwić wybór naszym klientom. Tworzymy coraz więcej przydatnych treści oraz porad dla naszych klientów. Zacieśniamy współpracę marketingową z naszymi dostawcami oraz usprawniamy komunikację z klientami, wykonawcami, wszystkimi budującymi domy lub wykańczającymi mieszkania lub adaptującymi poddasza albo po prostu remontującymi swoje domy czy mieszkania. 

#okna_dachowe, #okna_pionowe, #okna_PVC

Zainteresowany? Poproś o ofertę!



Spotkanie z pasją z cyklu VITOexTrEAM

Spotkanie z pasją z cyklu VITOexTrEAM

Spotkania z pasją VITOexTrEAM to cykl, który trwa od 5...

OKNOPLAST partnerem akcji charytatywnej „Aktywnie dla dzieciaków”

OKNOPLAST partnerem akcji charytatywnej „Aktywnie dla dzieciaków”

24 września ruszyła charytatywna akcja „Aktywnie dla...

Zmiany w funkcjonowaniu VITO Polska

Zmiany w funkcjonowaniu VITO Polska

Po 20 latach nadchodzi czas na zmiany. Od 1 września...

Budowa roku 2019 ze stolarką marki DAKO

Budowa roku 2019 ze stolarką marki DAKO

Coroczny konkurs „Budowa roku” organizowany przez...



» Więcej na subportalu okna