Obchody 25-lecia OKNOPLAST wciąż trwają – piknik rodzinny w Krakowie

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Grupa OKNOPLAST realizuje kolejne obietnice CSR

fot. OKNOPLAST

Grupa OKNOPLAST realizuje kolejne obietnice CSR


W 2019 roku Grupa OKNOPLAST świętuje swoje 25-lecie. Z tej okazji firma zobowiązała się do zaangażowania w 25 inicjatyw CSR związanych m.in. ze wsparciem najmłodszych i młodzieży, kultury, promocji zdrowia czy sportu. 


Ważną częścią tych działań była współpraca z Polską Akcją Humanitarną w ramach projektu edukacyjnego, którego przedsiębiorstwo było partnerem. Szkoła Humanitarna jest programem z zakresu edukacji, realizowanym przez Polską Akcję Humanitarną już od 17 lat. Tegoroczna edycja objęła w szczególności zagadnienia krytycznego myślenia oraz wyzwań globalnych. Odbyła się ona pod hasłem  „Myśl – działaj – zmieniaj” i skupiała się przede wszystkim na umiejętności analizy komunikatów medialnych, wykorzystywanych w nich narzędziach językowych, jak również globalnych współzależnościach. W ramach inicjatywy zorganizowano szereg szkoleń i warsztatów, a realizację tych ostatnich wsparła właśnie Grupa OKNOPLAST.

Działalność na rzecz dzieci i młodzieży od lat stanowi bardzo ważny element aktywności Grupy OKNOPLAST. To są inicjatywy o różnym charakterze, od tych wspomagających zdrowy tryb życia, poprzez sportowe, kończąc na edukacyjnych. Cieszymy się, że wśród tych działań znalazła się współpraca z PAH. To bardzo wartościowy program, który ma szansę w sposób rzeczywisty zwiększyć świadomość dotyczącą globalnych wyzwań – powiedziała Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu Grupy OKNOPLAST.


Biznes powinien być zaangażowany społecznie


W programie wzięło udział 15 szkół z 7 województw: warmińsko-mazurskiego, pomorskiego, kujawsko-pomorskiego, łódzkiego, małopolskiego, śląskiego i wielkopolskiego. Realizacja tegorocznej edycji, której partnerem był małopolski producent, zakończyła się w czerwcu br. Wcześniej firma angażowała się już m.in. w takie inicjatywy, jak „Stop kulturze marnotrawienia” na rzecz zwiększania świadomości ekologicznej młodzieży czy też została sponsorem tytularnym krakowskiej młodzieżowej drużyny koszykarskiej, by promować aktywność fizyczną wśród najmłodszych.

Chcemy być aktywni zarówno w regionie, jak i w całym kraju. Wierzymy, że rola biznesu nie ogranicza się jedynie do oferowania dobrych jakościowo produktów. Pragniemy być członkiem społeczności, mieć swój pozytywny wpływ na przestrzeń i otoczenie w różnych aspektach – podsumowała Magdalena Cedro-Czubaj.


#produkcja_stolarki, #okna_PVC, #CSR

Zainteresowany? Poproś o ofertę!



SliM – nowość MS więcej niż OKNA

SliM – nowość MS więcej niż OKNA

Ich znacznie węższe profile jeszcze bardziej...

Jeśli nie biały, to jaki? Na to pytanie odpowiada Izabela Tryba

Jeśli nie biały, to jaki? Na to pytanie odpowiada Izabela Tryba

Czasy, kiedy wybierać trzeba było między białą i…...

HENSFORT coraz mocniejszy na Słowacji

HENSFORT coraz mocniejszy na Słowacji

Salon dystrybutorski w Bardejowie jest trzecim punktem...

Jak dopasować moskitierę do okna  na poddaszu?

Jak dopasować moskitierę do okna na poddaszu?

Owady w domu latem to prawdziwa zmora wielu osób –...

Rośnie sprzedaż stolarki aluminiowej w HENSFORT

Rośnie sprzedaż stolarki aluminiowej w HENSFORT

Wyniki sprzedaży producentów stolarki otworowej...



» Więcej na subportalu okna