Grupa OKNOPLAST tytularnym sponsorem drużyny koszykówki AZS AGH

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Grupa OKNOPLAST tytularnym sponsorem drużyny koszykówki AZS AGH.

fot. OKNOPLAST

Grupa OKNOPLAST tytularnym sponsorem drużyny koszykówki AZS AGH.


Od nadchodzącego sezonu Grupa OKNOPLAST, firma znajdująca się w europejskiej czołówce producentów okien i drzwi PVC,  oficjalnie staje się sponsorem drużyny AZS AGH Kraków. Tym samym na parkiet wyruszy ona już jako AZS AGH OKNOPLAST Kraków. To kolejny krok przedsiębiorstwa w stronę wspierania sportu w regionie.


Współpraca AZS AGH Kraków i Grupy OKNOPLAST oficjalnie staje się faktem. Zespół, który niedawno na poziomie mistrzostw Polski do lat 20 zdobył złoty medal i odważnie wprowadza do gry na seniorskim poziomie młodych zawodników, zyskał sponsora tytularnego. Wsparcie małopolskiego przedsiębiorstwa stanowi dla drużyny szansę na jeszcze prężniejszy rozwój oraz liczne występy w zawodach. 

Cieszymy się, że możemy wesprzeć tak waleczny i pracowity zespół. Od lat niezmiennie stawiamy na uniwersalne wartości, a do tych należą uczciwa rywalizacja sportowa oraz propagowanie aktywności fizycznej wśród młodych ludzi. Całemu zespołowi AZS AGH OKNOPLAST Kraków życzymy wielu sukcesów w nadchodzącym właśnie sezonie! – komentuje Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu w Grupie OKNOPLAST.


Od lat wspierają


Grupa OKNOPLAST od lat utożsamiana jest ze sportem, i to nie tylko na arenie krajowej. Była już przecież głównym sponsorem drużyn piłkarskich: Interu Mediolan, Borussii Dortmund i Olympique Lyon. Na polskim rynku wspierała natomiast Puszczę Niepołomice czy drużynę futsalu Gatta Active Zduńska Wola. Firma była też tytularnym sponsorem włoskiej drużyny Virtus Bologna. Ostatnimi czasy z kolei najmocniej zaangażowana jest we współpracę z młodzieżową drużyną koszykarską OKNOPLAST Basket Kraków.  

Zależy nam, aby pokazać, że sport może stać się ważnym elementem codzienności, z korzyścią dla zdrowia. Chcemy stworzyć przyjazną przestrzeń do rozwoju osobistego, która pozwoli graczom na pełne wykorzystanie możliwości – dodaje Magdalena Cedro-Czubaj.


#marketing_sportowy, #produkcja_stolarki

SPRAWDŹ OFERTĘ FIRMY


W sercu domu – dobieramy okno do kuchni

W sercu domu – dobieramy okno do kuchni

Projektując kuchnię, powinniśmy pomyśleć nie tylko o...

Nowości i francuskie tradycje na stoisku HENSFORT podczas BATIMAT 2019

Nowości i francuskie tradycje na stoisku HENSFORT podczas BATIMAT 2019

Jedną z najbardziej istotnych nowości prezentowanych na...

Produkty FAKRO sterowane przez sieć WiFi na targach BATIMAT w Paryżu

Produkty FAKRO sterowane przez sieć WiFi na targach BATIMAT w Paryżu

W dniach 04-08.11.2019 we Francji odbyło się jedno z...

DRUTEX zaprezentował ofertę na targach Batimat 2019

DRUTEX zaprezentował ofertę na targach Batimat 2019

DRUTEX już po raz 8 przedstawił swoją ofertę na...



» Więcej na subportalu okna