| Wyświetleń:2795

DRUTEX zadebiutował na targach SWISSBAU

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

DRUTEX zadebiutował na targach SWISSBAU

fot. Drutex

DRUTEX zadebiutował na targach SWISSBAU


DRUTEX zadebiutował na targach SWISSBAU

fot. Drutex

DRUTEX zadebiutował na targach SWISSBAU

DRUTEX zadebiutował na targach SWISSBAU

fot. Drutex

DRUTEX zadebiutował na targach SWISSBAU

Drutex, wiodący producent stolarki okienno-drzwiowej w Europie, po raz pierwszy zaprezentował swoją ofertę na Swissbau – największych targach budowlanych w Szwajcarii. 


Targi odbyły się w Bazylei miedzy 14 a 18 stycznia 2020 roku i zgromadziły ponad 100 000 uczestników. Drutex jest obecny w Szwajcarii i sukcesywnie zwiększa udział tego rynku w sprzedaży eksportowej.

Rynek szwajcarski rośnie i staje się dla nas coraz bardziej istotny. Z naszą ofertą jesteśmy na nim obecni już od kilku lat, a rosnąca liczba realizowanych zamówień była dodatkową zachętą do debiutu na targach SWISSBAU. Dynamicznie rozwijamy eksport i sukcesywnie zwiększamy nasze zaangażowanie na rynkach zagranicznych – powiedział Marcin Kloska, dyrektor handlowy Drutex S.A.


Szwajcarskie targi odbyły się w dniach 14-18 stycznia br. w Bazylei. SWISSBAU to największa impreza budowlana w tym kraju. W ramach stoiska liczącego ponad 100 mkw. Drutex zaprezentował m.in. flagowe produkty, takie jak okna i drzwi z PVC dostępne w systemach: Iglo 5, Iglo 5 Classic, Iglo Energy oraz okna drewniane – Softline. Poza standardową ofertą rolet zewnętrznych firma zaprezentowała także nowość: rolety ze skrzynka styropianową, których zastosowanie m. in. zwiększa izolację akustyczną i termiczną. Uczestnicy targów mogli zapoznać się również z inteligentnymi systemami sterowania, zabezpieczenia oraz zarządzania stolarką.

Targi Swissbau odwiedza każdego roku ponad 100 000 uczestników oraz ponad 1100 wystawców. To doskonała okazja na promocję marki, szczególnie w sytuacji planowanego przez nas rozwoju sieci sprzedaży na szwajcarskim rynku. Jestem przekonany, że udało nam się osiągnąć zakładane cele. Nasza oferta została bardzo pozytywnie przyjęta. Mam nadzieję, że odbyte przez nas liczne spotkania już niedługo zaowocują nowymi kontaktami biznesowymi – powiedział Adam Leik, dyrektor marketingu Drutex S.A.


#okna_PVC, #drzwi_PVC, #rolety

SPRAWDŹ OFERTĘ FIRMY


DRUTEX zwiększa zatrudnienie. Producent szuka kilkuset pracowników

DRUTEX zwiększa zatrudnienie. Producent szuka kilkuset pracowników

Sytuacja na rynku pracy nie jest dobra, są jednak i...

Wyłazy dachowe VERSA z nowym fartuchem EPDM

Wyłazy dachowe VERSA z nowym fartuchem EPDM

OKPOL nieustannie poszukuje nowych rozwiązań w zakresie...

#FAKROpomaga – maseczkowa akcja firmy z Nowego Sącza

#FAKROpomaga – maseczkowa akcja firmy z Nowego Sącza

Ponad 4 500 tysiąca maseczek ochronnych przekazała...

Salon OKNOPLAST otwarty 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę

Salon OKNOPLAST otwarty 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę

Wyobraź sobie, że już dziś możesz zwiedzić salon...



» Więcej na subportalu okna