| Wyświetleń:3281

Gdzie zakupimy stolarkę bez wychodzenia z domu. #ZOSTANWDOMU

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

W dobie pandemii zakup towarów budowlanych w tradycyjny sposób, tj. podczas wizyty w salonie, jest bardzo utrudniony lub wręcz niemożliwy. Wielu producentów wychodzi zatem na przeciw swoim odbiorcom, oferując możliwość zakupu stolarki na odległość, zgodnie z hasłem #ZOSTANWDOMU. 


Aby ułatwić Państwu możliwość dotarcia do takich ofert, przygotowaliśmy zestawienie u kogo mogą Państwo nabyć stolarkę w ten sposób oraz jak w kilku krokach wygląda taki proces. 

» OKNOPLAST: program Bezpieczna Rezerwacja


Aby dokonać bezpiecznego zakupu zdalnie, można skontaktować się z najbliższym salonem sprzedaży, używając wyszukiwarki salonów lub wejść tutaj i wypełnić formularz. W ciągu 24 godzin z osobą składającą zamówienie skontaktuje się partner handlowy OKNOPLAST, który pomoże wybrać i doprecyzuje ofertę za pomocą dogodnego kanału komunikacji. Gdy obie strony podpiszą umowę rezerwacyjną, zostanie ustalony wygodny termin pomiarów. Odpowiednio przygotowani do tego specjaliści – zachowujący wszelkie procedury bezpieczeństwa – zmierzą przestrzeń okienną w domu klienta. Na tej podstawie możliwe będzie zawarcie finalnej umowy. Podobnie mechanizm wygląda w przypadku zamówień telefonicznych, tyle że rozpoczyna się on nie od formularza, a od rozmowy przez telefon z salonem. 

Osoby, które chciałyby obejrzeć okna na miejscu, także mogą to zrobić. W tym celu OKNOPLAST zadbał, by wszystkie punkty sprzedażowe były wyposażone w płyn dezynfekujący, a sprzedawcy – w rękawiczki. Dodatkowo, aby zwiększyć bezpieczeństwo, wszystkie wizyty w salonie umawiane są telefonicznie na konkretną godzinę, tak aby klienci nie spotykali się na jednej przestrzeni, gdyż w salonie może przebywać wyłącznie jeden klient. Rozmowa odbywa się oczywiście przy zachowaniu bezpiecznej odległości. Po wyjściu kupującego wszystko jest dezynfekowane przed obsłużeniem kolejnej osoby. 

» OknoPlus: program #ZakupyPrzezSzybę


Nowe procedury przenoszą większą część działań i kontaktów firmy do bezpiecznej strefy „online” oraz gwarantują dodatkowe zabezpieczenie realizacji zamówień. Uruchomiono także program, który gwarantuje klientowi bezpieczeństwo finansowe przeprowadzenia transakcji zakupu okien online. OknoPlus jest cały czas do dyspozycji klientów, kontrahentów i partnerów przez telefon, a także via e-mail, Skype i Messenger w standardowych godzinach pracy. Nie trzeba przychodzić do salonu, aby obejrzeć najnowsze propozycje okien. Sprzedawcy zapraszają na wirtualny spacer po wystawie z produktami. W trakcie takiej prezentacji odpowiadają też na pytania i doradzają w wyborze najlepszych rozwiązań – wszystko tak samo, jak podczas osobistej wizyty w salonie. 

Po wirtualnym, skype’owym spotkaniu przysyłają dokumenty ze szczegółami technicznymi, wyceny, umowy etc. Jeśli coś wymaga doprecyzowania, dostępni są na messengerowym czacie, pod telefonem i mailem. Następnie składa się zamówienie u autoryzowanego przedstawiciela handlowego i wpłaca 100% zaliczki za zamówione okna. Kwota ta lokowana jest i „zamrażana” na specjalnie wyodrębnionym koncie. Po zaksięgowaniu wpłaty bank przesyła klientowi potwierdzenie jej dokonania, a OknoPlus natychmiast rozpoczyna realizację zamówienia. Pieniądze pozostają na tym koncie aż do momentu dostarczenia zamówionych produktów na budowę i/lub zakończenia ich montażu. Dopiero po tym, jak klient potwierdzi realizację zamówienia, wpłacone przez niego środki przesuwane są na właściwe konto OknoPlus. Dzięki takiej procedurze każdy klient zyskuje pewność, że niezależnie od zmian, jakie mogą obecnie zachodzić w branży budowlanej, jego pieniądze są całkowicie bezpieczne, a zamówienie zostanie zrealizowane.

» KRISPOL: program #ZOSTANWDOMU


Sieć salonów KRISHOME zdigitalizowała proces sprzedaży. Cała transakcja może się odbyć online – inwestor otrzyma wycenę mailowo, ma możliwość konsultacji telefonicznej, na wideokonferencji może obejrzeć ekspozycję w salonie, a nawet podpisać umowę zdalnie. Dla bezpieczeństwa klientów, którzy rekomendują tradycyjną ścieżkę zakupu w salonie, ale także doradców – zostały wprowadzone działania prewencyjne, gwarantujące spokojny i przede wszystkim bezpieczny przebieg spotkania. 

Dla swoich partnerów biznesowych KRISPOL przygotował specjalne materiały wideo z instrukcjami, jak efektywnie obsługiwać zlecenia zdalnie. Dodatkowym wsparciem są też szkolenia Akademii Eksperta, które oczywiście są prowadzone przez Internet. Digitalizacja przebiegła w ekspresowym tempie. Pierwsi klienci docelowi już skorzystali z nowych metod komunikacji i zamówili stolarkę zdalnie, bez wychodzenia z domu. Warto wspomnieć, że ogromne możliwości daje producentowi program CANTOR, który w tym trudnym czasie świetnie zdaje egzamin – jest wygodnym narzędziem do ofertowania w czasie rzeczywistym. Po unormowaniu się sytuacji, producent nie wyklucza, że część obecnych elementów strategicznych na stałe zostanie wpisana w ich pracę.

» VIDOKZamów okna w 5 krokach i #kupujlokalnie!


Wychodząc naprzeciw zaistniałej sytuacji, w trosce o bezpieczeństwo klientów, VIDOK okna i drzwi stworzył pełną obsługę zamówień online. W ramach akcji #zostańwdomu można zamówić okna, kontaktując się z doradcami firmy przez stronę www.vidok.com, telefonicznie lub mailowo, a umowę na nowe okna sfinalizować bez wychodzenia z domu. 

Eksperci firmy VIDOK pomagają w doborze okien i drzwi, by w pełni zadbać o satysfakcjonującą decyzję klienta. Praktykują fachowe doradztwo od fazy projektu po profesjonalny montaż, odpowiadają na wszelkie pytania klientów, przygotowują indywidualnie dopasowane oferty na  zapytania oraz wysyłają online. Pomiaru okien i drzwi na miejscu, dokonują odpowiednio zabezpieczeni pracownicy, w maseczkach ochronnych i rękawiczkach. Wszystkie procedury pomiaru oraz montażu produktów, w trosce o najwyższą jakość usług, odbywają się z zachowaniem wszelkich wprowadzonych zasad bezpieczeństwa. 

VIDOK wspiera ponadto lokalnych przedsiębiorców, dołączając do akcji #kupujlokalnie oraz #wspieramylokalnybiznes. Będąc jedną z polskich firm z tradycjami, zachęca do wyboru krajowych produktów, by przyczynić się do ratowania naszej gospodarki podczas pandemii.


System zakupów online MS więcej niż OKNA pozwala zdanie składać zamówienia i przekazywać je do szybkiej realizacji, ale także, co równie istotne, zapoznać się z ofertą produktową oraz skonsultować wątpliwości i pytania z ekspertami i doradcami. Klienci mogą kontaktować się z fabryką i przedstawicielami Sieci Autoryzowanych Salonów Handlowych MS telefonicznie, mailowo lub za pomocą mediów społecznościowych. Wybraną stolarkę można wycenić samodzielnie za pomocą dostępnych na stronie www.ms.pl kalkulatorów lub też odpowiednią kalkulację przygotują pracownicy MS. Zamówienia są realizowane z zachowaniem wszystkich standardów sanitarnych. Dotyczy to zwłaszcza pomiarów i montażu, ale również produkcji. 

» Dobroplast: program #ZOSTANWDOMU


Sklep internetowy dostępny pod adresem sklep.dobroplast.pl daje możliwość zakupu okien i drzwi bez wychodzenia z domu. Proces sprzedaży jest bardzo prosty, a Klient w sklepie internetowym może samodzielnie skonfigurować okna – dokładnie takie, jakich potrzebuje. System informuje krok po kroku, co należy zrobić i na co zwrócić uwagę. W każdej chwili istnieje możliwość cofnięcia się do poprzedniego etapu i dokonania zmian w wyborze. 

Przed przystąpieniem do konfiguracji, wybieramy Partnera Handlowego z dostępnej listy, do którego zostanie dostarczone bez żadnych dodatkowych zamówienie oraz definiujemy opcję montażu stolarki. Po skończonej konfiguracji dokonujemy płatności za pośrednictwem systemu DotPay (wybieramy wariant płatności internetowej przy użyciu karty płatniczej, tradycyjnego przelewu bankowego czy też zakupu na raty). Po dokonaniu płatności otrzymujemy potwierdzenie zakupu na wskazany adres e-mail oraz informację o dostawie do wybranego miejsca.

Z myślą o swoich Klientach Dobroplast przygotował szereg narzędzi ułatwiających wybór, a także kontakt z profesjonalnymi doradcami. Na stornie sklepu zamieszczone są filmy instruktażowe dotyczące zarówno pomiaru stolarki, jak i montażu. Konsultanci oddzwonią do zainteresowanych osób już w 28 sekund po zostawieniu numeru telefonu w dedykowanej zakładce callpage. W przypadku pojawienia się dodatkowych pytań lub wątpliwości producent zaprasza do kontaktu mailowego pod adresem: sklep@dobroplast.pl.

» ADRO


Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów, ADRO oferuje możliwość zakupu stolarki PVC i aluminium na odległość. Aby skontaktować się z firmą, należy wejść na stronę www.adro.eu. Cała transakcja może się odbyć bez wychodzenia z domu. Inwestor po podaniu niezbędnych informacji otrzyma wstępną wycenę mailowo lub telefonicznie. Pracownicy ADRO, wyposażeni w płyny dezynfekujące, maseczki i rękawiczki zmierzą otwory okienne/drzwiowe w domu klienta i na tej podstawie możliwe będzie zawarcie finalnej umowy. Dla bezpieczeństwa Klientów, którzy chcieliby złożyć wizytę w punkcie sprzedaży, aby np. dobrać kolor lub rodzaj profili na podstawie wzorników, zostały wprowadzone działania prewencyjne, gwarantujące spokojny i, przede wszystkim, bezpieczny przebieg spotkania. Punkty sprzedaży ADRO są wyposażone w płyny dezynfekujące, a w pomieszczeniu nie przebywają więcej niż dwie osoby dokonujące zakupu. ADRO prowadzi sprzedaż na terenie województwa mazowieckiego.


» AdamS


Producent okien i drzwi z PVC i ALU AdamS również działa zgodnie z zasadami #ZOSTANWDOMU. Dbając o zachowanie wszelkich środków ostrożności, co jest konieczne w tym trudnym czasie, firma oferuje swoim Klientom wygodne i bezpieczne zakupy – okna i drzwi AdamS można kupić bez wychodzenia z domu. Producent oferuje pełną obsługę online i telefoniczną. Wystarczy że:

» Usiądź wygodnie w fotelu i znajdź punkt sprzedaży, w którym zamówisz okna

» Skontaktuj się z wybranym punktem telefonicznie lub mailowo

» Omów ze sprzedawcą, jakie okna lub drzwi planujesz kupić. Podaj m.in. ich wymiary, parametry cieplne, kolor profili, czy potrzebne są okna antywłamaniowe, z wysoką izolacyjnością akustyczną itp.

» Doradca przygotuje wycenę i następnie przekaże ją mailem lub telefonicznie

» Umowę możesz podpisać poza lokalem i poza salonem sprzedaży, również korespondencyjnie

» Ekipa montażowa wykona pomiary na miejscu w sposób bezpieczny – pracownicy przestrzegają wszelkich zasad, są wyposażeni w rękawiczki i maski ochronne.

» VETREX


VETREX uruchomił zdalną obsługę zamówień. Osoby, które chciałyby bez wychodzenia z domu zapoznać się z ofertą Vetrex i zamówić produkty, mogą wypełnić formularz dostępny na stronie www.vetrex.eu/promocje. W ciągu jednego dnia roboczego przedstawiciel firmy skontaktuje się z klientem i poleci mu położony najbliżej jego miejsca zamieszkania Autoryzowany Salon Sprzedaży. Następnie doradca z wybranego punktu handlowego skontaktuje się z klientem w przeciągu 24 godzin, by poznać jego potrzeby w celu przygotowania odpowiedniej oferty. Istnieje też możliwość samodzielnego wyszukania Autoryzowanego Salonu Sprzedaży Vetrex z listy dostępnej na stronie internetowej firmy. 

Konsultacje z doradcami techniczno-handlowymi odbywają się w preferowany przez klienta sposób, np. w formie wideorozmowy za pośrednictwem komunikatorów internetowych, mailowo lub telefonicznie. Produkty można obejrzeć nie tylko na firmowej stronie internetowej, ale również podczas wideorozmowy czy wirtualnego spaceru po ekspozycji. Osoby, które chciałyby zobaczyć je na żywo, są umawiane na wizytę w salonie sprzedaży. Przed przygotowaniem finalnej oferty przedstawiciele salonu dokonają pomiaru na budowie lub w modernizowanym obiekcie. Podpisanie umowy może nastąpić w sposób dopasowany do potrzeb i wymagań klienta. 

W przypadku bezpośrednich kontaktów z klientami, zarówno podczas wizyty w salonie, przeprowadzania pomiaru i montażu, przestrzegane są wszelkie procedury bezpieczeństwa. Pracownicy zostali wyposażeni w rękawiczki, maseczki i płyn dezynfekujący. Dbają oni również o utrzymanie bezpiecznej odległości. Spotkania w punktach handlowych odbywają się indywidualnie. Z kolei pomiary i montaże wykonywane są wówczas, gdy na budowie lub w modernizowanym obiekcie nie ma innych ekip ani osób trzecich.

» Awilux


Awilux, stosując się bezwzględnie do wdrożonych środków ostrożności, umożliwiła inwestorom zdalne zakupy. Pracownicy salonów dostępni są telefonicznie oraz mailowo, dokładając wszelkich starań przy doborze rozwiązań i stworzeniu zamówienia uszytego na miarę klientów. Chwilowo nie ma możliwości obejrzenia wybranych produktów na żywo w salonie, ale można odbyć wirtualny spacer po showroomie, który dostępny jest na stronie producenta www.awilux.pl.

Oferta firmy Awilux w czasie kwarantanny nie zmieniła się, a inwestorzy mogą dokonać zamówienia wszystkich dostępnych rozwiązań. Wykonanie pomiarów oraz późniejsza dostawa i montaż produktów Awilux odbywają się przy zachowaniu najwyższych środków bezpieczeństwa, zarówno dla klientów, jak i pracowników firmy.

» PETECKI


W trosce o zachowanie standardów Obsługi Klienta oraz respektując zasady kampanii #zostańwdomu, firma PETECKI natychmiast zareagowała na zaistniałą sytuację. Oferujemy pośredni kontakt z firmą, ponieważ zależy nam na bezpieczeństwie oraz komforcie naszych Klientów. Oferujemy kilka kanałów komunikacji. Jednym z nich jest formularz kontaktowy na stronie www.petecki.eu. Poprzez media społecznościowe, e-maile oraz wskazane numery telefonów istnieje możliwość nawiązania kontaktu z przedstawicielami działów handlowych, którzy odpowiedzą na wszystkie nurtujące pytania. Doradzą również w kluczowych kwestiach dotyczących wyboru stolarki otworowej. Umożliwiliśmy zminimalizowanie kontaktów poprzez umawianie pomiarów i wycen online, wysyłanie katalogów w wersji elektronicznej oraz zdalne finalizowanie zamówień i podpisywanie umów. Na życzenie wysyłamy również video Showroomu oraz wybranych produktów z ekspozycji. Wizyty przedstawicieli firmy PETECKI na każdym etapie obsługi są realizowane z zachowaniem wszystkich standardów sanitarnych.

» OKNAR KĘPNO


Z przedstawicielem OKNAR mogą się Państwo skontaktować telefonicznie: 62 79 12 800 lub 889 066 611, mailowo: biuro@oknar.pl lub poprzez formularz kontaktowy dostępny na tej stronie. OKNAR jest dla Państwa dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 15:00. 

Po otrzymaniu zgłoszenia w przeciągu 24h skontaktuje się z Państwem konsultant firmy, który poinformuje Państwa o kolejnych działaniach, jakie może podjąć, w zależności od potrzeb:

» Wycena – w tym przypadku producent prosi o przesłanie na maila rysunków technicznych, w przypadku ich braku, poinstruuje Państwa, jak wykonać je odręcznie. Na stronie www.oknar.pl znajduje się pełna oferta produktowa;

» Wsparcie techniczne – zostaną Państwo połączeni z odpowiednim działem w celu znalezienia najlepszego rozwiązania problemu;

» Pomiar – dokonanie pomiaru przez pracownika OKNAR jest możliwe po drobiazgowym określeniu wizyty. Więcej informacji na ten temat znajduje się TUTAJ.

» Umowa – w celu złożenia ostatecznego zamówienia, producent wyśle Państwu odpowiedni wzór umowy oraz określi przewidywany czas realizacji zlecenia;

» Informacje o zamówieniu – w tym przypadku prosimy o przygotowanie numeru zamówienia, który został podany podczas jego składania;

» Odbiór towaru – wspólnie z  konsultantem będą Państwo mogli ustalić datę i godzinę odbioru towaru. Dodatkowo zostaną Państwo poinformowani o procedurach bezpieczeństwa, jakie obecnie obowiązują na terenie firmy;

» Montaż – montaż stolarki odbywa się na tych samych zasadach, co pomiar, jednak odbiór końcowy jest „zdalny”. Klient będzie zobligowany do odbioru zamontowanej stolarki w czasie nie dłuższym niż dwie godziny od zakończenia prac montażowych.

» PAGEN: program #kupujbezpiecznie


W trosce o bezpieczeństwo klientów oraz pracowników, firma PAGEN, producent okien, drzwi, bram i rolet od początku trwania epidemii wprowadziła system obsługi zdalnej. Kontakt w sprawie oferty produktowej, a także zamówień jest możliwy za pośrednictwem salonów firmowych, drogą telefoniczną oraz mailową. W związku z zainteresowaniem produktami marki PAGEN na stronie www.pagen.pl producent uruchomił czat, gdzie konsultanci służą radą odnośnie asortymentu produktowego, a także przygotowują wyceny.  Po godzinach pracy klienci mogą pozostawić krótką informację z prośbą o kontakt lub skorzystać ze specjalnego formularza kontaktowego.

Dla bezpieczeństwa klientów, którzy wolą jednak wybrać tradycyjny sposób zawarcia umowy, fabryka PAGEN przygotowała specjalną procedurę oraz odpowiednie zabezpieczenie salonów sprzedaży. Dodatkowo klienci są umawiani na wspólnie ustaloną godzinę w celu zapewnienia maksymalizacji komfortu oraz bezpieczeństwa.  

» WIŚNIOWSKI


Obecna sytuacja jest bez precedensu i nie można przewidzieć jak długo potrwa, dlatego producent bezzwłocznie podejmuje kompleksowe działania wspierające sprzedaż w nadchodzących miesiącach. Uruchomiony został specjalny landing page na stronie internetowej firmy (www.wisniowski.pl/zostanwdomu). Jego zadaniem jest obsługa i edukacja klientów, aby każdy klient otrzymał poradę czy wycenę produktów marki, a równocześnie mógł pozostać bezpiecznie w domu.

» EMPOL


W związku z zaistniałą sytuacją, producent okien EMPOL umożliwia zakup całego asortymentu bez wychodzenia z domu. Aby dokonać zakupu wystarczy kontakt telefoniczny lub mailowy z doradcą handlowym (www.empol.pl/kontakt). Każdy klient, po przekazaniu niezbędnych informacji, otrzyma wstępną wycenę. Wykwalifikowani pracownicy dokonają pomiaru i doprecyzują ofertę w miejscu inwestycji w dogodnym terminie. Wszyscy pracownicy wyposażeni są w środki ochrony osobistej oraz przestrzegają zasad bezpieczeństwa, wszelkie uwagi i sugestie klientów w tym zakresie brane są zawsze pod uwagę. 

Po zaakceptowaniu wyceny, umowa najczęściej przesyłana jest w formie elektronicznej (w wyjątkowych sytuacjach dostarczana jest na wskazany przez klienta adres zamieszkania). Wszystkie transakcje realizowane są w formie bezgotówkowej. EMPOL oferuje również zawieranie umowy kredytowej przez Internet. Osoby, które chciałyby dokonać zakupu w salonie firmowym, proszone są o kontakt telefoniczny celem umówienia wizyty na konkretną godzinę (w salonie może przebywać wyłącznie jeden klient).
 

» OKPOL: program #zostanwdomu


Wychodząc naprzeciw obecnej sytuacji, firma OKPOL wdrożyła procedury polegające na umożliwieniu swoim klientom bezpiecznych zakupów online. Oferta okien OKPOL dostępna jest na stronie www.okpol.pl wraz z pełnym cennikiem produktów. Zakupu lub zapytania ofertowego można dokonać poprzez mailowy lub telefoniczny kontakt z Działem Handlowym firmy, a także kontaktując się z jednym z Doradców Techniczno-Handlowych. Szczegółowy wykaz doradców znajduje się na stronie w zakładce „Kontakt”.

Zakupu akcesoriów do okien dachowych można dokonać poprzez wypełnienie formularza online. Na stronie producenta dostępny jest poradnik, który w przystępny sposób dostarcza klientom wiedzę dotyczącą produktów – zarówno specyfiki i parametrów okien, jak i ich montażu. W dbałości o bezpieczeństwo klientów produkcja, magazynowanie oraz pakowanie i realizacja zamówienia są objęte szczególnym rygorem sanitarnym.


» BROS z Buku


Fabryka Okien i Drzwi BROS z Buku w trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników respektuje zasady kampanii #zostańwdomu i, stosując się do zobligowanych środków ostrożności, umożliwia inwestorom zdalną obsługę. Oferuje możliwość zakupu stolarki PVC, aluminiowej i przeciwpożarowej na odległość, bez konieczności wychodzenia z domu.

Zaprasza do bezpośredniego kontaktu mailowego pod adresem: marek@bros.poznan.pl lub poprzez stronę www.bros.poznan.pl, a konsultanci firmy doradzą, wycenią i przygotują ofertę bezpośrednio do Państwa potrzeb. Prześlą wszelkie pomocne materiały techniczne, wzorniki oraz opis, które ułatwią podjęcie decyzji w wyborze stolarki.

W trosce o bezpieczeństwo klientów, którzy chcieliby osobiście złożyć wizytę w biurze obsługi fabryki BROS, aby np. dobrać rodzaj profili lub kolor na postawie wzorników, firma gwarantuje spokojną i bezpieczną obsługę z zachowaniem najwyższych standardów higienicznych. Aby zwiększyć bezpieczeństwo, wszystkie wizyty w salonie umawiane są na konkretną godzinę, aby maksymalnie ograniczyć kontakt na jednej przestrzeni.

Doradcy BROS przygotują indywidualnie dopasowane oferty, od fazy projektu, zamówienia, umowy,  aż po transport i profesjonalny montaż. Pomiary drzwi i okien u klienta dokonują odpowiednio zabezpieczeni pracownicy, w maseczkach ochronnych i rękawiczkach, w dogodnym dla Państwa terminie. 

#zakup_stolarki, #ZOSTANWDOMU

Zainteresowany? Poproś o ofertę!



Bestsellerowe okna FEN 82 od KRISPOL w czerwcu bez VAT w salonach KRISHOME

Bestsellerowe okna FEN 82 od KRISPOL w czerwcu bez VAT w salonach KRISHOME

Inwestorzy, którzy stają właśnie przed decyzją, na...

Czy branża budowlana wychodzi z kryzysu?

Czy branża budowlana wychodzi z kryzysu?

Wraz z kolejnymi etapami odmrażania gospodarki,...

AWILUX z nowym centrum tnąco-obróbczym za ponad 5 mln zł

AWILUX z nowym centrum tnąco-obróbczym za ponad 5 mln zł

Awilux Polska, oferujący stolarkę okienno-drzwiową do...

DRUTEX zwiększa zatrudnienie. Producent szuka kilkuset pracowników

DRUTEX zwiększa zatrudnienie. Producent szuka kilkuset pracowników

Sytuacja na rynku pracy nie jest dobra, są jednak i...



» Więcej na subportalu okna