| Wyświetleń:4716

EUROCOLOR: Nasza nowa witryna to nasze nowe narzędzie

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

EUROCOLOR: Nasza nowa witryna to nasze nowe narzędzie

fot. EUROCOLOR | EUROCOLOR: Nasza nowa witryna to nasze nowe narzędzie

Klienci coraz częściej oczekują, że serwis www stanie się rozbudowanym narzędziem, oferującym szereg przydatnych funkcjonalności. Taka właśnie idea towarzyszyła EUROCOLOR podczas prac nad serwisem eurocolor.com.pl.


Zgodnie z przyjętymi przez producenta założeniami, serwis www stał się agregatem oferty, przykuwającym uwagę nowoczesną formą komunikacji. 

Musieliśmy pamiętać, że do tego miejsca kierowany będzie ruch zarówno klientów biznesowych, jak i indywidualnych. Z myślą o tych pierwszych chcieliśmy stworzyć narzędzia wspierające sprzedaż, a dzięki temy budujące przywiązanie do samego producenta. Ci drudzy mieli zyskać główne źródło wiedzy o ofercie, jak i o samej marce – wyjaśnia Dział Marketingu EUROCOLOR.


Poza prezentacją produktów platforma przedstawia potencjał firmy EUROCOLOR i wartości samej marki. Historia, linie produktowe, logistyka, rozwiązania technologiczne – to zestaw informacji pracujących na jeden komunikat, zapewniający uwiarygodnienie wśród potencjalnych klientów. 

Jednym z naszych priorytetów było zoptymalizowanie systemu nawigacji. Chodziło nam nie tylko o poprawę czytelności strony, ale również zaproponowanie mechanizmów, które umożliwiają użytkownikowi szybkie dotarcie do interesujących go informacji (co w przypadku platform zawierających taką ilość danych jest koniecznością). Wysoka funkcjonalność naszego serwisu, to zasługa kilku wypracowanych rozwiązań, spośród których warto wymienić te najważniejsze – wyjaśnia Dział Marketingu EUROCOLOR.




» Inteligentna wyszukiwarka


Osoba odwiedzająca serwis może bezpośrednio ze strony głównej dostać się na podstronę z inteligentną wyszukiwarką. Umożliwia ona przefiltrowanie oferty według wyznaczonych wcześniej parametrów technicznych, a w konsekwencji pozwala na przejście do podstron dedykowanych produktom spełniającym oczekiwane kryteria.

» Porównywarka produktów


Za sprawą tej funkcjonalności użytkownik ma możliwość szybkiego porównania produktów w obrębie kategorii, do których one należą (np. w ramach kategorii „Okna”, „Drzwi przesuwne” itd.). Porównywarka znajdująca się na stronie EUROCOLOR jest narzędziem dostosowanym zarówno do potrzeb klienta indywidualnego, jak i zewnętrznych działów handlowych.

» Funkcjonalności usprawniające kontakt


Wszyscy mamy świadomość, że samo zainteresowanie produktem nie przełoży się na sprzedaż. Konieczny jest kontakt z odpowiednim salonem sprzedaży. Użytkownik na stronie eurocolor.com.pl może szybko trafić do najbliższej placówki EUROCOLOR. 

» Porady i inspiracje


Nowy serwis zawiera w sobie także sekcję blogową. Ukazujące się w niej treści mają duże znaczenie z dwóch powodów. Po pierwsze, powstają z uwzględnieniem zasad SEO, więc pozytywnie wpływają na pozycjonowanie marki w sieci. Po drugie stanowią cenne źródło wiedzy dla osób szukających rzetelnych informacji oraz ciekawych pomysłów. 

#produkcjastolarki, #oknapvc, #pyskowice

SPRAWDŹ OFERTĘ FIRMY