30 lat minęło... a JEZIERSKI wciąż jest!

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

oknonet.pl

fot. oknonet.pl


fot. oknonet.pl

Statuetki dla dilerow

fot. oknonet.pl

Statuetki dla dilerow

Statuetki dla dilerow

fot. oknonet.pl

Statuetki dla dilerow

Łukasz Sadek (po lewej) i Mirosław Grudniewski

fot. oknonet.pl

Łukasz Sadek (po lewej) i Mirosław Grudniewski

Wkrótce ma mieć miejsce premiera nowego okna

fot. oknonet.pl

Wkrótce ma mieć miejsce premiera nowego okna

fot. oknonet.pl

fot. oknonet.pl

To że JEZIERSKI to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku, chyba nikogo nie trzeba przekonywać, to że istnieje od 30 lat to fakt, ale w to, że nowy właściciel przywróci marce niegdysiejszą świetność już nie wszyscy wierzą. Ważnym i zwrotnym punktem w historii tej firmy jest bez wątpienia 30-lecie działalności, co producent zaakcentował konferencją w swojej siedzibie.

Nie mogliśmy nie wziąć udziału w tym ważnym dla JEZIERSKI MARKOWE OKNA wydarzeniu, gdyż Kamil Dąbrowski (Dyrektor Operacyjny), Mirosław Grudniewski (Dyrektor Ds. Produkcji) czy Łukasz Sadek (Dyrektor Sprzedaży), czyli wierzchołek nowej kadry zarządzającej, robią wszystko, aby udowodnić, że lepsze dni dla marki JEZIERSKI stają się pomału faktem, a nadrzędnym celem jest obecnie sukcesywny, regularny wzrost. 

W czasie konferencji mogliśmy m.in. dowiedzieć się, jak przedstawia się aktualna oferta produktowa JEZIERSKI, że dilerzy powoli odzyskują zaufanie do tej marki (niektórzy pewnie nigdy go nie stracili), a co za tym idzie – wzrasta sprzedaż. Mogliśmy się również dowiedzieć, że w dalszych planach firmy jest budowa nowej hali i biurowców, co planowane jest na 2016 rok. Na zaproszenie goście przybyli tłumnie, co mogą Państwo zobaczyć na załączonych obok zdjęciach. W czasie spotkania doszło również do rozdania statuetek dla dilerów JEZIERSKI, które są podziękowaniem za dotychczasową współpracę.  

Co warto podkreślić, ofertę stolarki premium mają niedługo uzupełnić parapety z najwyższej półki – z naturalnego kamienia. Również same okna mają się doczekać nowego produktu, choć nie zdradzono żadnego szczegółu na jego temat. 

W czasie konferencji, poza przedstawieniem historii i planów marki JEZIERSKI przez Pana Łukasza Sadka, głos zabrali m.in. także prelegenci z Schüco i Winkhaus, czyli dwaj kluczowi partnerzy jubilata. Prelegenci przedstawili najnowsze rozwiązania swoich firm oraz doradzali zgromadzonym dilerom, jak wykorzystać atutu rozwiązań premium w rozmowie sprzedażowej z klientem. 

Po konferencji można było przejść się po wystawie produktów JEZIERSKI i zapoznać się bliżej z ich budową. Ciekawym elementem była ściana, gdzie obok tabliczek z najważniejszymi faktami z historii firmy znajdowały się również wpisy z forum. Oczywiście, jak przystało na porządne urodziny, nie zabrakło szampana i tortu, którym poczęstowano gości. 


Posłuchajmy, jak się czuje solenizant na swoje 30 urodziny. Odpowiada Mirosław Grudniewski. 

Od momentu wejścia nowego inwestora nasza firma przeszła szereg zmian organizacyjnych. Wprowadziliśmy wiele nowych procedur, mających na celu utrzymanie i poprawę jakości. Zreorganizowaliśmy i zwiększyliśmy liczbę personelu handlowego, aby w możliwie największym stopniu zwiększyć wydajność całego zespołu i maksymalnie skrócić czas oczekiwania na ofertę. Nowe osoby ze znajomością języków obcych zajmują się kontaktami i rozwojem rynków zagranicznych. 

W ostatnim czasie przeprowadziliśmy także serwisy, przeglądy i kalibracje wszystkich naszych maszyn, dzięki czemu możemy oferować naszym partnerom handlowym dopracowane produkty o najwyższej jakości. Dzięki dużemu dokapitalizowaniu naszej spółki kontynuujemy proces uzupełniania i rozbudowy naszych buforów magazynowych, dzięki którym będziemy w stanie skrócić nasze terminy realizacji do minimum. Poczynione inwestycje już przynoszą widoczne efekty i zaowocowały w ostatnim czasie kilkoma nowymi realizacjami we współpracy z inwestorami zagranicznymi, które dobrze rokują na przyszłość. Oprócz tego nasza stolarka okienna znalazła uznanie i odbiorców w tak odległych miejscach jak np. Australia i Stany Zjednoczone, do których zamówienie jest aktualnie w trakcie realizacji. 

Również na zadane pytanie, jak się czuje solenizant, mogę odpowiedzieć, że jak większość 30-latków: pełen ambicji, optymizmu, pomysłów i energii do ich realizacji.


To teraz pytanie, na które odpowiedz najbardziej interesuje wszystkich ciekawych o losy marki JEZIERSKI: jakie są plany na przyszłość?

Z pewnością jednym z naszych nadrzędnych planów będzie kontynuacja idei śp. Andrzeja Jezierskiego, czyli dążenia do produkcji i sprzedaży stolarki okiennej o najwyższym standardzie i najlepszej jakości bez kompromisów. Nasza strategia będzie odbiegać od zabiegów stosowanych przez innych producentów, tzn. „odchudzania" okien, szukania tańszych podzespołów i obniżania standardów. My, wręcz przeciwnie, będziemy szukać nowych rozwiązań, nowych produktów, dzięki którym będziemy mogli wyróżnić i podnieść jakość naszych okien. Jesteśmy świadomi, że nasze okna nie są tanie, ale jest to na pewno dobra i uczciwa cena za najwyższy standard i dobrą jakość. Kolejnym z planów jest kontynuowanie rozbudowy magazynów i maksymalne zwiększenie zatowarowania, ponieważ w dzisiejszych czasach termin realizacji jest bardzo ważny – już w tym momencie okres oczekiwania na wykonanie stolarki w wielu kolorach jest jednym z najkrótszych na rynku, a docelowo chcemy, aby wszystkie, nawet nietypowe, kolory były realizowane w terminie do 3 tygodni. Cały czas będziemy szkolić i podnosić kwalifikacje naszych pracowników, żeby zapewnić jak najwyższą jakość obsługi naszym partnerom handlowym. Wszystkie nasze produkty będą cały czas uzupełniane w najnowsze rozwiązania liderów w branży, takich jak Schüco czy Winkhaus. Oprócz tego jednym z głównych planów na najbliższe lata jest budowa nowoczesnego zakładu. 

Plany są duże i ambitne, ale jesteśmy młodym zespołem, tak więc nie boimy się wyzwań, a doświadczenie nabyte podczas wielu lat pracy w branży pozwoli nam zrealizować te plany z pełnym profesjonalizmem. 


#

Zainteresowany? Poproś o ofertę!



DRUTEX na targach SAIE we Włoszech

DRUTEX na targach SAIE we Włoszech

17 października br. rozpoczęła się w Bolonii kolejna...

Inwestycja ze stolarką Hensfort nominowana do tytułu Perły Krakowa

Inwestycja ze stolarką Hensfort nominowana do tytułu Perły Krakowa

Konkurs „Perła Krakowa – Miasto dla obywateli” ma...

10 faktów, dlaczego warto zadbać o więcej światła naturalnego w domu

10 faktów, dlaczego warto zadbać o więcej światła naturalnego w domu

Już wkrótce, 28 października, zmienimy czas z letniego...

Co warto wiedzieć o oknach drewnianych

Co warto wiedzieć o oknach drewnianych

Drewniane okna wyróżniają się wyjątkową estetyką....

MONOLIT Zambrów wprowadza nowy produkt i planuje rozbudowę

MONOLIT Zambrów wprowadza nowy produkt i planuje rozbudowę

Jeden z najprężniej rozwijających się zakładów...



» Więcej na subportalu okna