Marka WIŚNIOWSKI partnerem ENEA IRONMAN GDYNIA 70.3.

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Be the Winner marki Wiśniowski

fot. WIŚNIOWSKI

Be the Winner marki Wiśniowski


Marka WIŚNIOWSKI została partnerem ENEA IRONMAN GDYNIA 70.3. Wkrótce w Internecie pojawi się nowy spot zachęcający do wzięcia udziału w tych sierpniowych zawodach. Głównym bohaterem teasera został aktor Krzysztof Wieszczek – ambasador projektu Be the Winner marki Wiśniowski, znany z zamiłowania do tego wymagającego i ekstremalnego sportu. 


1,9 km pływania, 90 km jazdy na rowerze i 21.1 km biegu – taki morderczy dystans trzeba będzie pokonać na Enea IRONMAN GDYNIA, aby zdobyć prestiżowy tytuł IRONMAN. Imprezy sygnowane logo IRONMAN uważane są za najbardziej prestiżowe wydarzenia triathlonowe na świecie, a w każdym ze startów, mających miejsce w kilkudziesięciu krajach, bierze każdorazowo udział od kilkuset do kilku tysięcy zawodników. ENEA IRONMAN GDYNIA 70.3 są zawodami wymagającymi od sportowców doskonałego przygotowania i przełamywania własnych barier. To wyczerpujący dystans, którego pokonanie jest powodem do dumy dla wszystkim podporządkowujących swoje codzienne życie zawodom na długie miesiące przed startem. 

W spocie marki WIŚNIOWSKI promującym współpracę z ENEA IRONMAN GDYNIA 70.3 występuje Krzysztof Wieszczek – aktor filmowy i teatralny, szerokiej publiczności znany ze zwycięstwa w programie „Taniec z gwiazdami” oraz licznych ról w serialach. Taniec to nie jedyna aktywność sportowa, w jakiej aktor świetnie sobie radzi. W tym roku po raz kolejny wystartuje w zawodach Enea IRONMAN GDYNIA. Ten trudny i ekstremalny sport, wymagający nie tylko bardzo dobrego przygotowania fizycznego, ale też mentalnego, jest dla artysty możliwością sprawdzenia swoich sił i sportową przygodą, do której chce zachęcić innych. 


Marka WIŚNIOWSKI od wielu lat angażuje się w rozmaite inicjatywy sportowe – współpraca z reprezentacją Polski w piłce nożnej, obecność na imprezach biegowych czy patronat nad zawodami triathlonowymi to tylko niektóre z nich. Wspieranie Enea IRONMAN GDYNIA jest częścią szeroko zakrojonego programu Be The Winner pomagającego zawodnikom oraz dającego im motywację do osiągania jak najlepszych rezultatów i dostarczania kibicom niezapomnianych emocji. Stworzona przez lidera produkcji bram i drzwi strategia ma inspirować do podejmowania sportowej rywalizacji wszystkich miłośników aktywności fizycznej bez względu na wiek i motywację, dla której mierzą się z własnymi słabościami. 



#marketing_sportowy, #bramy_garazowe, #drzwi_zewnetrzne, #wisniowski

Zainteresowany? Poproś o ofertę!



KRISPOL podziękował pracownikom za udany rok

KRISPOL podziękował pracownikom za udany rok

Od ponad 20 lat KRISPOL spotyka się z pracownikami na...

Od Monteriady do Centrum Szkolenia Praktycznego Somfy

Od Monteriady do Centrum Szkolenia Praktycznego Somfy

Jak prawidłowo przeprowadzić prace montażowe tego...

AK-FLEX – nasadzana skrzynka roletowa od ALUKON

AK-FLEX – nasadzana skrzynka roletowa od ALUKON

Nie tylko okna, drzwi i elewacje są coraz lepiej...

Hörmann na targach BAU 2019 – produkty dla przemysłu i logistyki

Hörmann na targach BAU 2019 – produkty dla przemysłu i logistyki

W sumie na powierzchni 1600 m² producent zaprezentował...

MX-3, czyli mała markiza o dużych możliwościach

MX-3, czyli mała markiza o dużych możliwościach

MX-3 markilux łączy w swojej łukowato-liniowej postaci...



» Więcej na subportalu osłony, bramy