| Wyświetleń:212

Wybór kolorów markiz Markilux à la carte

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

„Colour on demand” to nowy serwis producenta markiz markilux

fot. Markilux

„Colour on demand” to nowy serwis producenta markiz markilux


Umożliwi on klientom końcowym zlecenie farbowania poszycia przeciwsłonecznego w ulubionym kolorze.

fot. Markilux

Umożliwi on klientom końcowym zlecenie farbowania poszycia przeciwsłonecznego w ulubionym kolorze.

Oferta jest częścią nowej kolekcji poszyć, udostępniającej jeszcze większą, indywidualną przestrzeń przy kreowaniu markizy.

fot. Markilux

Oferta jest częścią nowej kolekcji poszyć, udostępniającej jeszcze większą, indywidualną przestrzeń przy kreowaniu markizy.

Od tego roku markilux oferuje opcję farbowania poszyć swoich markiz w ulubionym odcieniu z RAL Design System – również w małych ilościach.


Zindywidualizowane produkty cieszą się od lat wysoką koniunkturą. Skutecznym narzędziem są tu kolory. Ulubiony kolor pozwala bowiem podnieść indywidualny barometr dobrego samopoczucia. W serwisie „Colour on demand” od teraz dostępne są też poszycia producenta markiz markilux w prawie każdym kolorze. Aby móc oferować klientom docelowym standaryzowane spektrum kolorów, przedsiębiorstwo weszło w pięcioletnią kooperację z RAL gGmbH z Bonn – niemiecką instytucją zajmującą się systematyzacją opisu barw.

Jesteśmy specjalistami w dziedzinie markiz i poszyć markizowych i jednocześnie ekspertami od kolorów – wyjaśnia Annette Busch, od dwunastu lat projektantka tkanin u producenta markiz markilux. Przedsiębiorstwo już od lat oferuje dużą różnorodność kolorów do swoich poszyć markizowych. Nowa kolekcja poszerza tę ofertę o specjalną, znakomitą usługę: od 2018 roku klienci końcowi otrzymają swoją markizę z poszyciem w ulubionym kolorze. Ekskluzywna, pięcioletnia współpraca z RAL gGmbH z Bonn gwarantuje pewność koloru.


Całkowicie nowy na rynku wybór barw dla małych zamówień


Annette Busch cieszy się z perspektywy ścisłej współpracy ze spółką o statusie organizacji pożytku publicznego, działającą jako niemiecka instytucja standaryzowanych kolorów, i wyjaśnia: Nasz nowy, ekskluzywny serwis oferowania markiz od jednej sztuki w indywidualnych kolorach poszyć jest jak dotąd jedyny w swoim rodzaju w naszym biznesie. 


Wprawdzie oferowano już tę możliwość dla dużych obiektów, jednak nie dla niewielkich ilości. Farbowanie znormalizowanymi kolorami uczyni łatwiejszym dialog z klientami specjalistycznymi i końcowymi. Poza tym „Colour on demand“, serwis wyboru specjalnie tkanego wzoru dla własnej markizy, pasuje dobrze do ekskluzywnej kolekcji „visutex”. 

Współpraca z RAL oparta na wspólnych wartościach


Również RAL gGmbH bardzo pozytywnie zapatruje się na współpracę z niemieckim producentem markiz, jakim jest markilux. Melanie Zitzke, koordynator marketingu i dystrybucji, podkreśla: W tej współpracy spotykają się podobne systemy wartości. RAL jest przecież nie tylko znany ze swojego znormalizowanego systemu kolorów, lecz poza tym z wydawania pod dachem Niemieckiego Instytutu Zapewnienia Jakości i Znakowania znaków jakości i standardów technicznych, umacniających niemiecką gospodarkę od początku XX wieku. 


Markilux utrzymuje też wysokie standardy przy produkcji swoich wyrobów, żeby sprostać wymogowi „Made in Germany”. Obu partnerów łączy ponadto temat projektu. Annette Busch wyjaśnia: Nasze markizy zdobyły już wiele nagród, a nasze poszycia przeciwsłoneczne ucieleśniają zarówno nowoczesność, jak i ponadczasowość. Dobrze się składa, że system RAL zdefiniował 1 625 projektów kolorów, co zostało zastosowane dla serwisu „Colour on demand”.


Normy gwarantują wiążące kolory


Dodatkowo dla nowego serwisu działa oddzielna strona internetowa, na której można wybierać kolory „RAL Design System” online za pomocą różnych narzędzi. Kolor daje się rzutować na wirtualne poszycie markizy albo na przygotowane widoki domów, dzięki czemu sprawdzić można, czy na pewno się nam on spodoba. Gdy ustali się kolor, należy zmieszać go według odpowiedniej receptury. 

Najpierw mierzymy odcień koloru kolorymetrem w naszym laboratorium – wyjaśnia Annette Busch. – Następnie mieszamy odpowiednie pigmenty i farbujemy nimi oryginalny, surowy produkt. Później na kasetonach sprawdzamy próbkę w świetle znormalizowanym, świetle dziennym i wieczornym oraz poddajemy wizualnej ocenie laboratorium. 


W ten sposób gwarantuje się zgodność odcienia – abstrahując od niewielkiej tolerancji. Bowiem kolory oddziałują, zależnie także od źródła światła, inaczej na papier niż na poszycie.

„Colour on demand” interesujący dla partnerów specjalistycznych 


Aby dostarczyć ofertę „Colour on demand” klientowi docelowemu, markilux planuje przeprowadzenie stosownych kampanii marketingowych. Ponadto przedsiębiorstwo chciałoby pozyskać interesujących partnerów specjalistycznych. 

Dla tego celu oraz do ustalania z nami balansu kolorów posłużą próbniki kolorów i ulotki, które wizualnie i w przekonujący sposób prezentują temat – mówi Busch. 


Oprócz tego planuje się wspólne akcje z partnerem współpracującym, jak na przykład wykłady podczas Kölner Passagen na początku 2018 roku czy w ramach Akademii markilux. Oprócz tego odbędą się informacyjne wieczory dla klientów docelowych i partnerów specjalistycznych, na których poruszone zostaną różne tematy dotyczące koloru. 

Annette Busch jest przekonana do dążenia tą szczególnie ekskluzywną drogą wspólnie z RAL: W rezultacie możemy naszym klientom docelowym dostarczyć dokładnie taki kolor, jakiego życzą sobie na poszyciu przeciwsłonecznym i markizie, indywidualny i dopasowany do każdego gustu.


#markizy, #tkaniny_markizowe, #poszycia_markizowe, #markilux

SPRAWDŹ OFERTĘ FIRMY


Akant z Laurem Made in Koszalin 2019

Akant z Laurem Made in Koszalin 2019

6. grudnia 2019 roku podczas V Forum Made in Koszalin...

KRISPOL angażuje się w projekt House of Hope Szymona Hołowni

KRISPOL angażuje się w projekt House of Hope Szymona Hołowni

KRISPOL uruchomił nowy projekt CSR. Pomoc otrzymają...

Nowa aplikacja do ofertowania rolet od FART PRODUKT

Nowa aplikacja do ofertowania rolet od FART PRODUKT

FART PRODUKT wdrożył dla swoich klientów hurtowych...

Screen Hema a widok za oknem

Screen Hema a widok za oknem

Możliwość ochrony wnętrza przed wysoką temperaturą...

Nowy, lepszy napęd do rolet wewnętrznych Rollbox 2

Nowy, lepszy napęd do rolet wewnętrznych Rollbox 2

Fani automatyzacji będą mile zaskoczeni, gdyż Sukces...



» Więcej na subportalu osłony, bramy