Dni Otwartych Markiz 2020

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Dni Otwartych Markiz 2019

fot. Grupa TOP

Dni Otwartych Markiz 2019


Dni Otwartych Markiz 2019

fot. Grupa TOP

Dni Otwartych Markiz 2019

Dni Otwartych Markiz 2019

fot. Grupa TOP

Dni Otwartych Markiz 2019

Dni Otwartych Markiz 2019

fot. Grupa TOP

Dni Otwartych Markiz 2019

Ruszyły przygotowania do akcji Dni Otwartych Markiz 2020. Grupa TOP, jak co roku, rozpoczęła ustalanie specjalnych warunków z dostawcami, przygotowuje ofertę własnych produktów i narzędzia sprzedażowe, takie jak ekspozytory, drukowane katalogi, zdjęcia realizacji i profesjonalne rendery. Na potrzeby kampanii powstają także materiały video, grafiki oraz modele 3D, wszystkie brandowane logo Grupy TOP. 


Strategia działań sprzedażowych jest o tyle istotna, że firmy Grupy TOP realizują nawet do 30% rocznej sprzedaży(!) z klientami pozyskanymi dzięki akcji Dni Otwartych Markiz. Wszystkie działania muszą być starannie zaplanowane i wymagają zaangażowania kilkudziesięciu osób.

Dzięki budżetowi akcji, jaki wspólnie zgromadziły firmy lokalne i dostawcy, w 2019 roku wyświetlono ponad 12 000 000 reklam w Internecie. Tylko na portalu Facebook akcja dotarła do ok. 1 400 000 unikatowych użytkowników. W serwisie YouTube natomiast filmy z zaproszeniem na akcję obejrzano ponad 250 000 razy, a ponad 70 000 osób trafiło na stronę internetową poświęconą wydarzeniu. Całości towarzyszyły lokalne reklamy - m.in. billboardy, autobusy, reklama w radio oraz regionalne portale również zapraszały do salonów Grupy TOP. W efekcie tych wszystkich działań 12 salonów biorących udział w akcji tylko w 2019 roku odwiedziło ponad 1000 klientów, a członkowie Grupy TOP zacienili kilkaset tarasów. 
Ogólnopolska kampania reklamowa przygotowywana jest przez profesjonalną agencję. Na podstawie 5 lat doświadczeń dla każdego z segmentu klientów przygotowywany jest inny komunikat. Wykorzystywane są nowoczesne narzędzia marketingu, tak aby jak najlepiej zidentyfikować odbiorców z odpowiednią siłą nabywczą i przedstawić im atrakcyjną propozycję. Dodatkowo synergia grupy wzmacnia skuteczność działań w social mediach i powoduje, że jednostkowy koszt dotarcia do klienta i konwersji jest znacznie niższy niż w przypadku kampanii prowadzonych przez każdą firmę indywidualnie.

Do profesjonalnej sprzedaży kluczowa jest wiedza na temat oferowanych produktów. Dlatego ważnymi elementami przygotowań do Dni Otwartych Markiz są wizyty w siedzibach producentów i szkolenia techniczne. W listopadzie firmy Grupy TOP odwiedzą trzy zakłady we Włoszech. W styczniu to dostawcy, z pomocą swoich konstruktorów, pogłębią wiedzę uczestników akcji podczas szkolenia z unikania błędów podczas projektowania konstrukcji pergoli i markiz. W marcu natomiast odbędzie się szkolenie wdrażające sprzedawców w niuanse tegorocznych nowości i promocji. Najskuteczniej i najszybciej jednak firmy wymieniają się wiedzą za pomocą wewnętrznego komunikatora Grupy, który pozwala na stały dostęp do wiedzy zbieranej przez lata indywidualnie przez wszystkich członków Grupy TOP.

Tegoroczna akcja będzie wyjątkowa głównie ze względu na liczbę punktów sprzedaży, w których klienci będą mogli skorzystać z niepowtarzalnych ofert. Z uwagi na dynamiczny wzrost rynku zadaszeń tarasowych Grupa TOP otwiera się na nowych uczestników, zapraszając do udziału w kolejnej edycji lokalnych liderów rynku.

#markizy, #oslony_okienne, #oslony_sloneczne, #rolety, #pergole, #grupa_top

Zainteresowany? Poproś o ofertę!



Jak ograniczyć naturalne zjawisko gofrowania (falowania) tkaniny osłonowej? Część 1.

Jak ograniczyć naturalne zjawisko gofrowania (falowania) tkaniny osłonowej? Część 1.

Rozpoczynamy cykl artykułów, które pomogą każdemu...

Jak ograniczyć naturalne zjawisko gofrowania (falowania) tkaniny osłonowej? Zapowiedź.

Jak ograniczyć naturalne zjawisko gofrowania (falowania) tkaniny osłonowej? Zapowiedź.

Rozpoczynamy cykl artykułów: Jak ograniczyć naturalne...

Somfy z nagrodą World Building Innovation Award na targach BATIMAT

Somfy z nagrodą World Building Innovation Award na targach BATIMAT

W podparyskim Parc des Expositions de Villepinte odbyły...

KRISHOME – tu się kupuje komplet stolarki

KRISHOME – tu się kupuje komplet stolarki

Koncepcja sprzedaży kompletu stolarki w spójnej sieci...

Nowa generacja napędów do bram garażowych Hörmann

Nowa generacja napędów do bram garażowych Hörmann

Nowa generacja napędów do bram garażowych Hörmann,...



» Więcej na subportalu osłony, bramy