Marka WIŚNIOWSKI partnerem ENEA IRONMAN GDYNIA 70.3.

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Marka WIŚNIOWSKI została partnerem ENEA IRONMAN GDYNIA 70.3. Wkrótce w Internecie pojawi się nowy spot zachęcający do wzięcia udziału w tych sierpniowych zawodach. Głównym bohaterem teasera został aktor Krzysztof Wieszczek – ambasador projektu Be the Winner marki Wiśniowski, znany z zamiłowania do tego wymagającego i ekstremalnego sportu. 


1,9 km pływania, 90 km jazdy na rowerze i 21.1 km biegu – taki morderczy dystans trzeba będzie pokonać na Enea IRONMAN GDYNIA, aby zdobyć prestiżowy tytuł IRONMAN. Imprezy sygnowane logo IRONMAN uważane są za najbardziej prestiżowe wydarzenia triathlonowe na świecie, a w każdym ze startów, mających miejsce w kilkudziesięciu krajach, bierze każdorazowo udział od kilkuset do kilku tysięcy zawodników. ENEA IRONMAN GDYNIA 70.3 są zawodami wymagającymi od sportowców doskonałego przygotowania i przełamywania własnych barier. To wyczerpujący dystans, którego pokonanie jest powodem do dumy dla wszystkim podporządkowujących swoje codzienne życie zawodom na długie miesiące przed startem. 

W spocie marki WIŚNIOWSKI promującym współpracę z ENEA IRONMAN GDYNIA 70.3 występuje Krzysztof Wieszczek – aktor filmowy i teatralny, szerokiej publiczności znany ze zwycięstwa w programie „Taniec z gwiazdami” oraz licznych ról w serialach. Taniec to nie jedyna aktywność sportowa, w jakiej aktor świetnie sobie radzi. W tym roku po raz kolejny wystartuje w zawodach Enea IRONMAN GDYNIA. Ten trudny i ekstremalny sport, wymagający nie tylko bardzo dobrego przygotowania fizycznego, ale też mentalnego, jest dla artysty możliwością sprawdzenia swoich sił i sportową przygodą, do której chce zachęcić innych. 


Marka WIŚNIOWSKI od wielu lat angażuje się w rozmaite inicjatywy sportowe – współpraca z reprezentacją Polski w piłce nożnej, obecność na imprezach biegowych czy patronat nad zawodami triathlonowymi to tylko niektóre z nich. Wspieranie Enea IRONMAN GDYNIA jest częścią szeroko zakrojonego programu Be The Winner pomagającego zawodnikom oraz dającego im motywację do osiągania jak najlepszych rezultatów i dostarczania kibicom niezapomnianych emocji. Stworzona przez lidera produkcji bram i drzwi strategia ma inspirować do podejmowania sportowej rywalizacji wszystkich miłośników aktywności fizycznej bez względu na wiek i motywację, dla której mierzą się z własnymi słabościami. 



#marketing_sportowy, #bramy_garazowe, #drzwi_zewnetrzne, #wisniowski

Zainteresowany? Poproś o ofertę!



Ewolucja systemu YOODA Smart Home

Ewolucja systemu YOODA Smart Home

YOODA Smart Home to dwukierunkowy system, który jest...

IV Spotkanie Oficjalnych Sprzedawców Dickson – Dickson Dealers

IV Spotkanie Oficjalnych Sprzedawców Dickson – Dickson Dealers

W dniach 3-4 grudnia odbędzie się już IV Spotkanie...

Grupa Sukces rozbudowuje ofertę o nowe serie pilotów

Grupa Sukces rozbudowuje ofertę o nowe serie pilotów

Sukces Technology Group oferuje nowoczesne, profesjonalne...

Brama garażowa zimą. Jak nie stracić jej funkcjonalności?

Brama garażowa zimą. Jak nie stracić jej funkcjonalności?

Ja zabezpieczyć bramę, aby podczas zimy korzystać z...

System automatycznej wentylacji bramy od Hörmann

System automatycznej wentylacji bramy od Hörmann

Skuteczną wentylację przy minimalnych stratach ciepła...



» Więcej na subportalu osłony, bramy