Marka WIŚNIOWSKI partnerem ENEA IRONMAN GDYNIA 70.3.

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Be the Winner marki Wiśniowski

fot. WIŚNIOWSKI

Be the Winner marki Wiśniowski


Marka WIŚNIOWSKI została partnerem ENEA IRONMAN GDYNIA 70.3. Wkrótce w Internecie pojawi się nowy spot zachęcający do wzięcia udziału w tych sierpniowych zawodach. Głównym bohaterem teasera został aktor Krzysztof Wieszczek – ambasador projektu Be the Winner marki Wiśniowski, znany z zamiłowania do tego wymagającego i ekstremalnego sportu. 


1,9 km pływania, 90 km jazdy na rowerze i 21.1 km biegu – taki morderczy dystans trzeba będzie pokonać na Enea IRONMAN GDYNIA, aby zdobyć prestiżowy tytuł IRONMAN. Imprezy sygnowane logo IRONMAN uważane są za najbardziej prestiżowe wydarzenia triathlonowe na świecie, a w każdym ze startów, mających miejsce w kilkudziesięciu krajach, bierze każdorazowo udział od kilkuset do kilku tysięcy zawodników. ENEA IRONMAN GDYNIA 70.3 są zawodami wymagającymi od sportowców doskonałego przygotowania i przełamywania własnych barier. To wyczerpujący dystans, którego pokonanie jest powodem do dumy dla wszystkim podporządkowujących swoje codzienne życie zawodom na długie miesiące przed startem. 

W spocie marki WIŚNIOWSKI promującym współpracę z ENEA IRONMAN GDYNIA 70.3 występuje Krzysztof Wieszczek – aktor filmowy i teatralny, szerokiej publiczności znany ze zwycięstwa w programie „Taniec z gwiazdami” oraz licznych ról w serialach. Taniec to nie jedyna aktywność sportowa, w jakiej aktor świetnie sobie radzi. W tym roku po raz kolejny wystartuje w zawodach Enea IRONMAN GDYNIA. Ten trudny i ekstremalny sport, wymagający nie tylko bardzo dobrego przygotowania fizycznego, ale też mentalnego, jest dla artysty możliwością sprawdzenia swoich sił i sportową przygodą, do której chce zachęcić innych. 


Marka WIŚNIOWSKI od wielu lat angażuje się w rozmaite inicjatywy sportowe – współpraca z reprezentacją Polski w piłce nożnej, obecność na imprezach biegowych czy patronat nad zawodami triathlonowymi to tylko niektóre z nich. Wspieranie Enea IRONMAN GDYNIA jest częścią szeroko zakrojonego programu Be The Winner pomagającego zawodnikom oraz dającego im motywację do osiągania jak najlepszych rezultatów i dostarczania kibicom niezapomnianych emocji. Stworzona przez lidera produkcji bram i drzwi strategia ma inspirować do podejmowania sportowej rywalizacji wszystkich miłośników aktywności fizycznej bez względu na wiek i motywację, dla której mierzą się z własnymi słabościami. 



#marketing_sportowy, #bramy_garazowe, #drzwi_zewnetrzne, #wisniowski

Zainteresowany? Poproś o ofertę!



Jak poprawić komfort użytkowania pergoli?

Jak poprawić komfort użytkowania pergoli?

Coraz więcej Polaków, stojących przed wyborem osłony...

Roleta i moskitiera – duet nie do zastąpienia

Roleta i moskitiera – duet nie do zastąpienia

Ochrona przed rażącym słońcem, przegrzewaniem...

Markiza VMZ cleanAir w finale konkursu Dobry Wzór 2018

Markiza VMZ cleanAir w finale konkursu Dobry Wzór 2018

Dobry Wzór jest konkursem na najlepiej zaprojektowane...

Siłownik SEE, czyli innowacja i bezpieczeństwo w jednym

Siłownik SEE, czyli innowacja i bezpieczeństwo w jednym

Napęd SEE Plug & Play łączy w sobie najprostsze...

SP Rescue – żeby nic nie stanęło na przeszkodzie w nagłych wypadkach

SP Rescue – żeby nic nie stanęło na przeszkodzie w nagłych wypadkach

Otworzyć drogę ucieczki w nagłych wypadkach, za...



» Więcej na subportalu osłony, bramy